Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Undskyld det sene svar.

Det har været weekend, så derfor intet svar, og det er jo et stort projekt så det kræver tid til at tænke sig om, hvem det skal være min kommende grafiker.

Jeg vælger at prøve dig David, og kontakter dig efter nytår. Hvordan passer det dig ?

Vil du skrive dit telefon nr her ? mit er 51900807

Vi tales ved.

Hilsen

Charlotte

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 21:46

Hej Brian

Det lyder ellers godt med din baggrund og jeg er sikker på du er mega dygtig.

Jeg vælger dog at prøve Brian da han er lidt billigere end dig og mine penge er små.

Jeg håber det er ok at kontakte dig hvis det bliver nødvendigt.

Tak for alle dine svar.

Held og lykke med dine ting :)

Hilsen

Charlotte

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 01:00

Hej Charlotte

Nu ved jeg jo ikke hvad David's timeløn er, men mit var jo også et udgangspunkt, jeg ville hellere give et samlet tilbud, men det er jo lidt svært når man ikke kender detaljerne helt. Hvis han kun er lidt billigere, kan jeg måske stikke hans tilbud?

Du må endelig kontakte mig en anden gang. Måske du vil overveje, at jeg kan lave en hjemmeside til dig?

Har du en mail adr. jeg kan sende mine kontakt oplysninger til, så har du dem klar til en anden gang?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 01:40

Kære Brian

'Problemet' her er, at Charlotte skriver hun søger en grafiker; det gør hun ikke: hun søger en designer.

Jeg har netop snakket med hende pr. tlf., og det lader til, at vi kan indlede et smukt samarbejde - og det er jeg glad for :)

Jeg tror iøvrigt, at såkaldt timeløn er det sidste problem - det handler mest om at finde den mest kompetente person divideret med prisen ganget med sine forhåbninger (og sådan må det vel altid være (selvom, det desværre ikke altid er så langt folk tænker))..

Blot til din info

David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 16:25

Hej Brian

Min mail er

mail@charbino.dk

Du må meget gerne sende dine oplysninger.

Jeg kan oplyse dig om at David var på 250 kr. i timen

Kan du tegne i 3D ? der kan bruges direkte til fabriks produktion.

hilsen

Charlotte

Tlf. 51900807

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 18:58

Hej David

Jeg svarer gerne på mine egne spørgsmål fremover fra andre her på Amino.

Det var ok for mig at Brian kom med et fint svar.

Hilsen

Charlotte

Tilmeldt 14. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:10

Kære Charlotte

Mit navn er Casper og jeg er p.t. igang med at uddanne mig til Grafisk Designer. Min kompetance ligger på kreativitet og design på PC´r. Jeg er arbejdsvant med de fleste typer software og har selv det der måtte kræves for at løse dine opgaver. Interesse, Apple Computer, flere typer software, professionelt Canon D5 kamera m.m.

Jeg bor i København og kan sende mit CV, hvis du er interesseret. Du er også meget velkommen til at se, hvad jeg har udrettet.

Glæder mig til at høre nærmere.

Mvh

Casper

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 20:49

Hej Casper

Tak for din mail.

Jeg vil gerne høre mere også fra dig. Kan du tegne i 3D ?

Hvad er din timeløn?

Kender du til design programmer der kan tegne  tekstil. Skal bruge det til at optegne noget sengetøj ud fra mine egne stregtegninger.

Det skal være sådan, at når det er tegnet på computer skal producenten kunne bruge det til deres maskiner.

Skriv gerne til min mail, om hvad du kan.

Hilsen

Charlotte

mail@charbino.dk

Tilmeldt 14. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:51

Hej Charlotte

Jeg må desværre erkende at jeg ikke kan tegne i 3D, ej heller har jeg de programmer du skal bruge for at tegne på tekstiler.

Foreslår du forsøger at få kontakt med en der har erfaring med den type specielle designopgaver du ønsker løst.

Held og lykke og god jul.

Mvh

Casper

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)