Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Charlotte,

Jeg bor i Horsens, så der er et stykke vej :(

Men, så længe det er tegningerne så kan de jo meget hurtig sendes over mail??

Jeg vil rigtig gerne komme med et tilbud.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:02

Hej David

Der lyder ellers spændende, det du har gang i. Jeg kan ikke komme ind på din side, så jeg kan ikke se hvor du bor.

Jeg håber du bor i nærheden af Køge, så vi måske kan få en god sparring.

Fortæl lidt mere om hvilken områder du bevæger dig på.

Hilsen

Charlotte

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 22:05

Godaften til dig Nicolai

Du er hurtig må jeg sige :)

Jeg er ikke den bedste tegner, så det vil være bedst for mig ,hvis jeg kan sidde sammen med min grafiker og forklar mine streger.

Jeg vender tilbage til dig, hvis andre ikke komme tættere på. :)

Hilsen

Charlotte

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:11

Hej Charlotte

Jeg bor pt. på nørrebro og går i skole på Danmarks Designskole på østerbro.

Min side er http://davidchristensen.dk/ (og der er desværre ikke meget mere end bare én side) og min portfolio er http://davidchristensen.dk/PORTFOLIO.pdf

Jeg læser som sagt til industriel designer, som handler om at designe allemulige ting (telefoner, lamper, kaffemaskiner, dimser osv.), som skal produceres industrielt, som f.eks på en fabrik i Kina. Derudover er jeg uddannet entrepreneur-designer, som er en mere erhvervsrettet uddannelse, der går ud på at kunne lave brugeranalyser, forretningplaner osv., så man måske bedre kan designe et produkt, som vil blive en succes.

Desuden er jeg bare en superskrap designer og grafiker, hvis jeg selv skal sige det ;)

Hvad er det igrunden du har tegnet, som du gerne vil have hjælp til?

Du er meget velkommen til at skrive eller ringe.

David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 22:59

Hej David

Du lyder som manden der kan tyde til alle mine skøre tegninger.

Er du på timeløn eller hvordan? for jeg må holde mig til en meget snæver penge-ramme. ( det kender alle vist)

Jeg kan kort fortælle, at jeg har udviklet en ny sutteflaske som jeg håber snart kommer i produktion ( der er lige et par ting jeg skal have på plads i Kina)

der udover laver jeg tallerkner, bestik, kopper, glas og baby vådservietter.

Men det nye jeg gerne vil igang med er højstole, senge og sengetøj til børn. Jeg har rene linjer og er meget til nytænkning.

Intet af det jeg har lavet ,ligner det der kan købes nu. Jeg har EU patent på alt.

Men det er sengetøjet vi starter med. Jeg har betalt i dyre domme for at få en grafiker til at tegne de mønstre, der skal være på stoffet, men mangler nu at få færdig tegnet selve sengetøjet incl det hele og embalagen hertil.

Er det noget for dig..... denne baby verden.

Hilsen

Charlotte

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 23:04

Hej Brian

Hi hi, ja det er fint.

Hvordan er din betaling ? er du på timeløn eller hvordan ?

Det handler om baby artikler, så jeg ved ikke om det er verden for dig, men nu kan vi jo se.

Jeg får også lige priser fra David der har skrevt til mig, så ser jeg lige hvem der kan hjælpe mig bedst.

Tak for din hjælp så langt.

Hilsen

charlotte

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:38

Hej Charlotte

Der er ikke så meget af mit grafiske arbejde på min hjemmeside endnu - udover webdesign / online ...

MEN - Jeg er uddannet grafiker på reklamebureau, og jeg er sikker på at jeg kan lave det du har brug for. Jeg har lavet alt indenfor offline, så jeg er sikker på at vi kan finde ud af noget sammen. Baby artikler skræmmer mig bestemt ikke. Jeg er også selv opfinder, så jeg kan hjælpe dig på mange punkter.

Min timepris er som udgangspunkt 450,- Kr. excl. moms, men lad os finde en samlet pris på opgaven, så der ikke kommer nogen overraskelser.

Jeg er fair, arbejdsom og meget fleksibel - så lad os tage en snak om opgaven?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 00:01

Hej Charlotte.

Jeg er ikke på timeløn som sådan. Jeg synes det er bedst at aftale en estimeret pris på det projekt der skal laves; men hvis du regner med en gennemsnitlig effektiv timeløn på 250.- (alt efter hvor hurtig eller langsom jeg er..), så rammer du nok ikke helt ved siden af..

Det lyder jo spændende med alt det du har gang i :)

Hvis du helt konkret skal have tegnet et sengetøj, så skal du vel have fat en en designteknolog/textildesigner - eller hvordan mener du? Embalagen kunne være et sjovt projekt.

Jeg sidder iøvrigt og nørkler med 3d-programmer og laver ting, som jeg printer ud på min skoles plastikprinter - og er i det hele taget gang med en længerevarende uddannelse om design og produktudvikling, så det kunne være sjovt og relevant at være med til at lave projekter med dig :)

Har egentlig en hjemmeside?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 15:44

Her blev sørme stille lige pludselig..? :)

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:54

Charlotte - vil du lige svare?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)