Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for et tilbud.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg går med tanker om, at starte en webside - før jeg tager den endelige beslutning har jeg dog brug for et uforpligtende tilbud, så jeg har noget at tage stilling til:

Jeg skal have sat en hjemmeside op som jeg selv kan redigere i efterfølgende.

Den skal indeholde:

- Mulighed for at skrive nyheder, artikler etc.

- Mulighed for partnerads, adsense, adwords osv. (dette tager vi en snak om.) Dette skal jeg også have sat op for mig.

- Eventuelt - vi kan klarlægge mine behov helt præcist over mail eller msn.

Martin Thorborg nævner i sit "tag dig sammen indlæg" i hans blog, at man kan få det lavet herinde for 1000 kroner hvis man er doven - jeg er ikke doven, pt. har jeg bare travlt med en masse andet! Glæder mig til at se om Thorborg har ret Smile

Med venlig hilsen.

Chriopher Bruun.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:44

Så skal du have fat i Granholm eller nogle af de andre som laver alting for ingenting :)

For 1000kr kan jeg højest tilbyde dig en opsætning af wordpress med et standard template ...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 00:47

Det skal ikke forstås sådan, at jeg kun er parat til at betale 1000,-! Ville bare efterprøve Thorborgs påstand Smile

Men ja - det er en blog der skal opsættes, i stil med kysseguiden som Thorborg nævner i sit indlæg. Dog med et andet design!

Men;

En blog skal sættes op, skal selv kunne redigere i den og den skal være sat op til adsense mm... 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:59

Jeg har selv lige fået lavet min ... primært fordi jeg skulle have custom design på. Men ham jeg bruger er vidst på barsel nu så det er ret useless at anbefale ham :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 01:51

Hej Chriopher

Jeg hjælper dig gerne med at komme igang som blogger ;-)

Jeg kan tilbyde dig opsætning af Wordpress (dansk eller englsk version) med et fedt theme tilpasset dig og dine behov.

Et par eksempler:
http://dotseo.org - blog om søgemaskineoptimering (opsat i wordpress)
http://spyfighter.dk - website om spyware og virus (opsat i wordpress)

Du kan fange mig på paw@dotvision.dk så gir jeg dig gerne et godt tilbud på opgaven.. ;-)

Dbh.

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:25

Hej Christopher

Jeg vil gerne byde ind og tibyde dig opsætningen af Wordpress som blog eller CMS inkl søgemaskineoptimering af strukturen. 

Hvis du er interesseret, så kontakt mig lige med et par ord om dine ideer, og du skal få et tilbud.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:30

Jeg kan tilbyde dig samme løsning som vi har på: www.david-beckham.dk
En løsning vi har programmeret helt fra bunden.

Kan tilbyde dig det for 2.000 kr. incl. unikt design.

Venligst skriv til salg@iesolutions.dk

Mvh.
Martin
IE Solutions

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:26

Er der blot tale om at du skal have fat i et standard template design og en Wordpress (blog) opsætninger - kombineret med et par extentions til Adsense (annonce) visning/håndtering?

Det kunne jeg nu nok sagtens klare for 1.000,-
(eller nogle flasker rødvin som Thorborg vist foreslår i hans Sparker Røv podcast - men jeg advarer dig, jeg kan godt lide dyre rødvine Stick out tongue)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 13:30

Hej Nicolai.

Kunne jeg få dig til, at tilføje mig på msn?

christopherbruun1@msn.com

/Christopher

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:36

ChristopherB:

Martin Thorborg nævner i sit "tag dig sammen indlæg" i hans blog, at man kan få det lavet herinde for 1000 kroner hvis man er doven - jeg er ikke doven, pt. har jeg bare travlt med en masse andet! Glæder mig til at se om Thorborg har ret Smile

Well.. Hvis du var rigtig doven ku du faktisk få den lavet for mindre end 1000kr, faktisk til halv pris.. Big Smile Dog ikke med mulighed for at redigere i den selv. Der skal du nok ta imod et af de andre udmærkede blogger tilbud Yes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)