Nu ved jeg ikke om jeg smider denne tråd under det rigtige emne, men vidste ikke lige helt hvor den skulle placeres. Jeg har i nogen tid gået med en (synes jeg) super idé til et computerspil. Det er nok lidt udenfor min egen branche, men synes det kunne være sjovt at gå lidt videre med idéen og se om det kunne bringe noget. Tror faktisk meget på det, selvtilliden omkring mine egne projekter / idéer har aldrig fejlet noget ;) Jeg vil selvfølgelig ikke afsløre hvad det hele går ud på (undskyld jeg holder kortene så tæt), men vil høre om der er nogle kloge hoveder herinde der ved hvad jeg kan køre. Vil gerne bringe min idé til next level, og er indstillet på evt. at måtte tage flyveren to some where, for at fremlægge min idé. Har kigget lidt rundt på de store producenters hjemmesider, men f.eks. rockstar skriver sort på hvidt at de bare stjæler idéerne fra folk, og man får intet ud af det. Det ville jeg jo helst undgå. Nogle gode foreslag? Evt. mindre producenter som er til at forhandle med? |
Hej Sven
Ta' først og få din ide lavet sådan at det ér din ide, altså rettighederne til spillet.
Derefter, hiv fadt i de lidt mindre producenter da de desperat kunne mangle nogle idéer.
Producenter :
CryTek
UbiSoft
Woodstock
Microsoft [ ja, de producerer også spil ]
SEGA [ Nintendo ]
EIDOS
...
EA Games [Den største der findes]