Hej Jeg er ved at opbygge og starte et forum der henvender sig til alle med interesse i hotelbrancen. Det drejer sig om www.hotelforum.dk og er tænkt som et debat forum og samtidig et sted hvor man kan skabe branche netværk og stille spørgsmål til andre brugere. Nu håber jeg så at der er nogen af jer, som vil dele jeres erfaring og give noget feedback på sitet. Samtidig vil jeg høre om der er nogen gode ideer til hvordan jeg kan tjene penge på sitet. Jeg har lavet diverse affiliate aftaler med banner reklamer, men har ikke særlig god erfaring med at det giver nogen indtjening. En anden mulighed er at kræve bruger betaling men det ser jeg ikke som en mulighed, da det er svært nok at få folk til komme i gang med at bruge siden. Til info er der ikke indtjening på de jobannocer der ligger, da det er indholds link fra jobindex, hvilket er sat ind for at give folk en ekstra grund til at kigge forbi og skabe noget trafik. Men det kunne være en mulighed at forsøge at sælge job annoncer, dog er det svært så længe trafikken på sitet ikke er så stort. På forhånd tak for jeres feedback Marius
|
Hej Marius,
Spændene website og ide...
Men i og med at du har valgt at bygge dit site op i frames udelukker du ganske enkelt søgemaskinerne og dermed os muligheden for at skabe trafik den vej.
Jeg vil anbefale dig at nøjes med dit forum også have en kategori til din job sektion - eller flytte den til sit eget domæne.
Med hensyn til indtjenings muligheder i forbindelse med dit website så er google adsens et godt valg. - http://www.google.dk/intl/da/ads/
Håber mine ord kan bruges til noget.......
Dbh. Paw