Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HotelForum.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at opbygge og starte et forum der henvender sig til alle med interesse i hotelbrancen.

Det drejer sig om www.hotelforum.dk og er tænkt som et debat forum og samtidig et sted hvor man kan skabe branche netværk og stille spørgsmål til andre brugere.

Nu håber jeg så at der er nogen af jer, som vil dele jeres erfaring og give noget feedback på sitet.

Samtidig vil jeg høre om der er nogen gode ideer til hvordan jeg kan tjene penge på sitet. Jeg har lavet diverse affiliate aftaler med banner reklamer, men har ikke særlig god erfaring med at det giver nogen indtjening.

En anden mulighed er at kræve bruger betaling men det ser jeg ikke som en mulighed, da det er svært nok at få folk til komme i gang med at bruge siden.

Til info er der ikke indtjening på de jobannocer der ligger, da det er indholds link fra jobindex, hvilket er sat ind for at give folk en ekstra grund til at kigge forbi og skabe noget trafik.

Men det kunne være en mulighed at forsøge at sælge job annoncer, dog er det svært så længe trafikken på sitet ikke er så stort.

På forhånd tak for jeres feedback

Marius

www.hotelforum.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 20:51

Hej Marius,

Spændene website og ide...

Men i og med at du har valgt at bygge dit site op i frames udelukker du ganske enkelt søgemaskinerne og dermed os muligheden for at skabe trafik den vej.

Jeg vil anbefale dig at nøjes med dit forum også have en kategori til din job sektion - eller flytte den til sit eget domæne.

Med hensyn til indtjenings muligheder i forbindelse med dit website så er google adsens et godt valg. - http://www.google.dk/intl/da/ads/

Håber mine ord kan bruges til noget....... Yes

Dbh. Paw

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:43

Jeg kan slet ikke komme ind på din side Marius ;)

Det er der ikke så mange penge i.

Mvh Jonas

Tilmeldt 2. Aug 07
Skrevet kl. 23:08

Det var mærkeligt. Har ellers ikke oplevet at den har været nede indtil nu.

Prøv www.hotelforum.dk

Marius

Tilmeldt 2. Aug 07
Skrevet kl. 23:10

Hej Paw

Tak for fordi du tog dig tid til at kigge på siden og for din feedback.

Det vil jeg tage med i overvejelserne.

Marius

Tilmeldt 21. Nov 08
Skrevet kl. 23:16

Jeg er inde nu . Ved ikke hvad der skete .

Tilmeldt 21. Nov 08
Skrevet kl. 23:17

Synes siden ser god ud..

Lidt mere information om konceptet eller hvad jeg som besøgende "vinder" ved, enten at vælge Forum eller Job..

Så skal der jo bare gang i det forum, så kører det.

Mvh Jonas

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:54

Hej Marius

Dit koncept kan ganske nemt blive godt, nichemarkeder kan være ganske lukrative.

Men udover et par tekniske justeringer som allerede er blevet bragt på banen, så må jeg sige til dig (med fare for at lyde meget negativ, hvilket virkelig ikke er meningen :)) at du simpelthen bliver nødt til at gøre meget meget mere ud af den side før den får nogen til at bruge mere end 7 sekunder på den.

Forsiden skal til at starte med være af langt bedre grafisk blikfang, og information om hvad det er man er havnet på og hvad man skal bruge det til.

Derudover skal der lidt mere styr på din formatering af siden, da den her på min 22" widescreen ser meget "tam" og mærkelig ud da den justerer til 100% både horisontalt og vertikalt.

Information om hvem du er, hvad du vil med idéen/konceptet mv. - og så fjern de reklamer indtil du er brugermæssigt gearet til at tage adsense eller andre relevante annoncører ind der giver $$ - ellers er de blot spild af plads og god tid.

Det var blot et par af de hurtige første ting jeg ville tage fat om ;-))

Tilmeldt 2. Aug 07
Skrevet kl. 23:28

Hej Mads

Tak for feedback og gode råd til sitet som jeg kan arbejde videre med.

Marius

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:38

Hej Marius

Umiddelbart synes jeg, at din ide kan være god nok, men den hjemmeside, du har lavet, synes jeg ikke er noget at råbe hurra for. Det er jo ikke andet en et phpBB debatforum og nogle jobannoncer fra jobindex. Dette er så skilt ad i 2 sektioner. Jeg tror, du får meget svært ved at få nogle brugere til at beskæftige sig med den side.

Hvis jeg var dig, så ville jeg smide din side i skraldespanden og så tage dit fine domæne med dig og oprette et community inde på Ning.com. Der får du et færdigt og flot community, som du vil kunne få nogle brugere til at engagere sig i.

Med hensyn til at tjene penge, så er jeg helt enig med dig i, at du ikke kan tage nogen form for betaling for dine brugere, for ellers kommer de aldrig ind på siden. Istedet skal du koncentrere dig om at få opbygget en fast skare af brugere, så der også løbende vil komme nye til. Det er i virkeligheden det sværeste ved ideer som din.

Før du har opbygget et velbesøgt community med mange brugere, skal du nok ikke regne med at tjene noget særligt på din side. Du kan knalde noget Google Adsense ind på den, som de andre foreslår, men regn ikke med at tjene mere end et par håndører på dette!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)