Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software linkbuilding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom til at google lidt på software til linkbuilding, men vil da også lige høre her om der er nogen der kan anbefale noget.

Jeg tænker ikke på software der kan tilmelde links automatisk, men derimod et værktøj til at styre hele processen med at finde sider, tilmelde og efterfølgende kontrollere om der rent faktisk kommer et link fra siden man har tilmeldt - altså en form for manager...

Er det noget der findes, og i så fald, noget der duer?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:32

I det hele taget kan jeg anbefale Web CEO til sin SEO-indsats. I det kan du overvåge din side samt dine konkurrenters ranking på så mange søgeord, du vil, så tit du vil.

Programmet kan også selv finde potentielle linkpartnere, sende mails til dem automatisk og automatisk sende opfølgende mails. Den er dog ikke god til at finde danske linkpartnere.

Ud over det kan det analysere dine sider og komme med optimeringsforslag, sammenligne med dine konkurrenters side, og en masse andre smarte tid.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:26

Hej Allerup

Ja, det findes. Men den måde, som det foregår på er gennemskuet af Google og har derfor allerede i dag begrænset værdi.

Og ved en større opdatering vil det kunne miste værdien helt - for Google HADER alt, der er kunstigt.

Jeg er tilmeldt et par af disse systemer;  men da jeg så, hvilke "tilbud" jeg fik, mindede det mest om MLM gange 10 - virkelig ikke et marked jeg har lyst til at være i.

En dag får jeg vel at få bygget danske Linkmaskinen, der vil kunne løse behovet for at checke, at der er liv i linkene Wink

Jeg kan ikke lige PT se, hvordan systemet kan bygges for at det opfylder Googles retningslinier vedr. link samarbejderne, men det ville være rart med et sådan værkstøj for at holde øje med de aftaler man selv får lavet .

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Så længe der kun er tale om softwarew der gover status tilbage er det ok, Bare aldrig brug noget automatiseret til SEO.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)