Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback: Webanalytiker.dk - site om forøgelse af omsætning via tracking

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:
Jeg må i øvrigt lige kommentere til Patrick igen. Det er ikke kun e-business det bør være interessant for. Det er lige så interessant for et informationssite at optimere det og lave bedre flow. ER der indtjening via bannervisninger, så handler det om at optimere antallet af viste sider, samt at lokke brugeren tilbage, fx med RSS eller nyhedsbrev. Så alle sites kan optimeres - det er blot med forskellige variable som bundlinien (også rent fiktivt - min bundlinie er tilfredshed over at brugerne har set meget af sitet og forhåbentlig forlod det med en god fornemmelse. Det ser jeg bla. på procentdelen af "Returning visitors", som har været tilfredse nok til at komme igen :-) ).

Jeg ved det godt, og jeg er da helt enig. Vi analyserer også meget selv. Nu var det bare fordi du nævnte ordet "webshop", så måtte jeg lige forsvare mig! Wink

I øvrigt en god idé át blogge om dine cases. Du kan måske også få noget PR, hvis det lykkes dig at optimere den ene site efter den anden. Med lidt helt og meget ihærdighed kan du måske blive sådan en, som medierne hiver ind som ekspert en dag.

Med hensyn til cases, så sørg for at lav nogle diagrammer/modeller for at illustrere resultaterne istedet for bare at skrive dem i klartekst. Det er mere effektfuldt, og det er meget nemmere at kommunikere over for læseren, som alligevel bare skimmer teksten.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)