Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance arbejde søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne hører om der er nogen der har brug for en freelance medarbejder eller nogen som kan bruge en der arbejder hjemmefra.

Jeg bor i udlandet, men vil gerne holde kontakten vedlige til Danmark. Stort set alt freelance arbejde vil have interesse, så længe det er noget som kan gøres per computer.

Jeg håber at hører fra jer. Forslag til at finde job som ovennævnte modtages også gerne.

Venlig hilsen

Jes

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:43

Hej Jes

Et lille tip herfra; det er selvfølgeligt godt at være åben for alt, men nogle gange betyder det også at ingen lige ser mulighederne. Så det er måske en god ide at du skriver kort hvilke kompetencer du har.  Tilbyder du ydelser indenfor IT, salg, rådgivning eller hvad??

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34

Hej Caroline

Tak for dit indlæg, som naturligvis er taget til efterretning. Det er dog vigtigt for mig at pointere at jeg er meget åben og flexibel for en job mulighed/ freelance, dog med få undtagelser såsom canvas salg, mødebooking og MLM.

Jeg har igennem mange år abejdet som sælger også som salgschef igennem nogle år. Mine erfaringer strækker sig derfor, alt inden for administration og salg. Jeg har god erfaring med computer og internet.

Jeg bor i Spanien på 7. år,  er 41 år, har en lille virksomhed med golf rejser, dette rækker dog kun til at være et halvdags arbejde, hvorfor jeg kigger mig om efter noget mere.

Venligst

Jes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)