Jeg har overvejet at bruge min juleferie på at lave nogle forbedringer i vores Webserver panel ... en mulighed var at lave så man selv kunne oprette domæner osv. især hvis det er noget af det folk efterspørger? Det kunne også fjerne behovet for begrænsningen på 50 domæner fuldstændig.
Jeg overvejer næsten at sætte en Yourshelter.net Server op med ConfiXX til Aminoer.
Produktet kunne være noget i retning af dette:
5 gb plads 100 gb trafik Ubegrænset domæner Ubegrænset sub-usere (Altså Amino's brugerenes slut kunder, får deres eget interface via ConfiXX) Men kræver så tilgængel at man selv opsætter domæner fx via GratisDNS - der vil jeg tilgængel gerne lave en guide.
Jannik: Så er du bare i udlandet, og du er med det samme ude i et standardprodukt. Såsnart du bevæger dig uden for landets grænser kan du jo finde tusindvis af den slags udbydere, men der er ingen seriøse i dk.
Selskabet bag skal være anerkendt, økonomisk stabilt og med gode referencer
Alle, som er interesserede i at diskutere løsninger, eller i at give konkrete tilbud på det her, er velkomne i min postkasse eller på messenger: saugstrup@gmail.com
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jannik: Så er du bare i udlandet, og du er med det samme ude i et standardprodukt. Såsnart du bevæger dig uden for landets grænser kan du jo finde tusindvis af den slags udbydere, men der er ingen seriøse i dk.
Korrekt. Helt konkret i Tyskland. Nu har jeg kun lige læst tråden hurtigt igennem, men er der nogle der kræver serverne skal stå på dansk jord? For der er naturligvis dansk support. :-)
Sune, jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen! :-)
Jeg havde skam ikke glemt vores snak Anders, og jeg er skam også overbevist om at der nok skal være efterspørgsel :) problemet jeg ser i det er det prisniveau der forventes, der er ikke plads til meget fortjeneste på 200 kr. hvis det skal være en separat virtuel server med backup, trafik samt tidsforbrug på løbende sikkerhedsopdatering og support. Ved sådan et produkt skal man jo leve på volumen, og det er i sådanne tilfælde at man (set ud fra mange af de billige webhosting udbydere) ofte ender med en løsning med ustabilitet og dårlig hastighed pga. at man oversælger kapaciteten fordi fortjenesten er så presset.
Jeg vil ikke afvise at vi måske kan kigge på en eller anden form for løsning senere, men i så fald ville det formodentlig blive med et andet supportniveau, men pt. har vi travlt med alt for mange andre spændende ting. Det problem kender vi vel allesammen :)
Til dem der vælger at leje en billig virtuel server med et kontrolpanel i f.eks. Tyskland, så husk endelig at sørge for en form for driftsaftale eller selv at holde serveren opdateret. Det sker alt for ofte at folk blot læner sig tilbage og tror at en server passer sig selv, og det gør den altså ikke.
Mikkel & Sune >> Hvad siger I til en service som https://www.gandi.net/. Var det ikke noget at åbne en afdeling for dem i Danmark? Det virker smart og de må have infrastrukturen på plads, til at kunne håndterer det uden ret mange arbejdstimer til opdateringer.
Mikkel & Sune >> Hvad siger I til en service som https://www.gandi.net/. Var det ikke noget at åbne en afdeling for dem i Danmark? Det virker smart og de må have infrastrukturen på plads, til at kunne håndterer det uden ret mange arbejdstimer til opdateringer.
Uden lige at have kigget alt for grundigt på det, så ligner det blot noget billigt udlejning af virtuelle servere. Jeg kan se de har noget automatisk installation af forskellige ting etc., men ikke umiddelbart noget om webbaserede kontrolpaneler eller drift. Der er jo en del udbydere her hjemme der tilbyder virtuelle servere i forvejen, men er det den automatiske installation af apache etc. du finder smart ved deres koncept?
Jeg synes bare det virker til, at de har automatiseret det i højere grad end vi ser her hjemme - hvilket giver dem mulighed for at tilbyde en række forskellige ting. Det kan selvfølgelig godt være at det bare er en pæn indpakning af et std. produkt :)