Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med ubegrænsede domæner

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Dette spørgsmål er sikkert stillet mange gange før, men jeg har ikke kunnet finde en brugbar løsning.

Jeg er på udkig efter en webhotel løsning, hvor jeg kan hoste ubegrænset eller stort antal domæner (som seperate webhoteller).

den løsning jeg søger er meget lig med sider som gigahost, men jeg ligger stor vægt på hastighed og stabilitet, samt at der er automatisk backup.

Nogen der kan anbefale en løsning?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej Lars

Det kan vi da lave, et par Amino'er har pt. en løsning hos os hvor de har ubegrænsede antal websites og deres eneste begrænsning ligger på den trafik de overfører og den harddisk kapacitet de bruger.

Du kan lige smide en mail med dine konkrete behov hvis jeg skal lave dig et tilbud :) mmc@mc-solutions.dk

Dbh

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 15:43

Hej Lars

Hvis det er fordi, du vil sælge websider / webhoteller, så bør du overveje at være affiliate istedet for selv at stå for det besværlige. I udlandet findes der masser af webhoteller, der udbyder reseller-løsninger, hvor du kan hoste så mange webhoteller, du vil for en billig penge.

I Danmark ved jeg, at DanDomain i hvert fald har en affiliate-ordning, hvor du får provision for webhoteller, du sælger. Der er sikkert også andre, men med DanDomain kan du være sikker på, at stabilitet og service er i top! Yes

Hvis du selv vil stå for alt det tekniske på serverniveau, kan du jo bestille en dedikeret server eller noget billigere - en virtual server. Så får du adgang til serveren, og så kan du selv sætte de webhoteller op, du har lyst til. Denne løsning er dog så dyr, at du skal have en vis mængde webhotel-kunder, for at det kan betale sig!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:24

Hej Lars

Jeg benytter http://yourshelter.net/ 

De har forbindelse til DIXen via 1 provider
Lave priser
Betaling til dansk bank konto
Er du moms registeret kan du købe unden tysk moms
Du få en confixx licens hvis du vælger en installation med confixx
Jeg havde det første webhotel kørende 1 time begyndte bestillingen.

Hvis du ikke er så nørdet som undertegnet så sælger jeg gerne en løsning til dig.

Med venlig hilsen

John Dahl Pedersen

ByIP - Video overvågning dag og nat

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:31

byip.dk:
Er du moms registeret kan du købe unden tysk moms

Er det en fordel?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:07

Det vil jeg mene, hvis man er virksomhed, da det er omstændigt og der er bagatel grænser for at få refunderet tysk moms.
Men det er en helt anden sag for privat personer der vil jeg nok være tilfreds med tysk moms.

Med venlig hilsen

John Dahl Pedersen

ByIP - Video overvågning dag og nat

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:42

Hvis du har mod på det kan du oprette en server hos slicehost.com

De har nogen helt fantastiske guider til at sætte en ny server op. Men du skal dog være lidt teknisk og ikke bange for at snakke med en server via en terminal.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:08
Som andre har skrevet er et oplagt valg en virtuel eller dedikeret server hvis det drejer sig om en del domæner og der er tilstrækkelig økonomi i det. Hvis du økonomisk leder efter noget på niveau med Gigahost, vil jeg dog tro du er bedre tjent med at lede efter en anden webudbyder ala Gigahost. I så fald så prøv at skrive lidt om hvilke ting du har behov for understøttelse af samt hvor meget plads/trafik du skal bruge etc., så kan det være der er nogen der har erfaring med en udbyder der efterkommer dit behov.

Såfremt du er interesseret i en serverløsning men ikke selv har kompetence, tid eller lyst til at stå for det tekniske kan du få en driftet løsning med et kontrolpanel som Plesk, cPanel eller tilsvarende, således at du blot kan styre dine webhoteller via en webbaseret GUI og det derfor på mange måder vil fungere for dig som om det var et almindeligt webhotel. På den måde slipper du for de tekniske bekymringer, men du får de fordele egen server giver dig i henhold til selv at kunne bestemme backup rutiner, have kontrol over hvor meget der kører på serveren (og dermed til dels hastigheden som du nævner som et vigtigt punkt) samt hvordan serveren er konfigureret.
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:02

Tak for alle jeres svar.

Jeg skal ikke bruge løsningen som et reseller hotel, men som udgangspunkt kun til egne domæner, og som testmiljø.
Jeg har overvejet en dedikeret server-løsning, men jeg er ikke sikker på at det er det rigtige for mig.

Jeg har ikke forstand på selv at administrere en server, så det skal være en løsning, hvor alt bliver ordnet.

Jeg har pt. en del domæner hos Gigahost. og jeg syntes deres produkt er dejlig simpel, og opfylder i princippet mit behov, men de har ingen backup, og pt. køre den server jeg ligger på ekstremt sløvt.

Jeg kigger lidt på de forslag der er kommet her og på mail, og så skal jeg nok vende tilbage.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:18

Hej Lars.
Jeg har selv godt omkring 10 domæner hosted hos gigahost.dk

Desværre har jeg været indeblandet i deres seneste uheld - med deres disknedbrud samt deres dårlig backup.

Men jeg har alligevel en lille server til at stå herhjemme, så jeg har simpelthen lavet mit eget lille backup system.

Min server henter en fuld kopi af mit webhotel hver nat - samt alle MySQL databaserne. Så har jeg dem ihvertfald selv.

Det er jo ikke sikkert du har muligheden eller evnerne til det - men så er du velkommen til at kontakte mig. Så skal jeg nok køre en backup for dig - zero cost, men jeg lover så hellere ikke noget.

Mail mig på denni@media-corner.net

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)