Pt. har vi en pakke der fungerer på den måde at du har, 10GB Trafik/mdr og 2GB HD og op til 50 domæner for 299,-
Det er forudsat at der er tale om almindelige websites eller webshops(dvs ingen download arkiver, databasetunge applikationer o.l. ... ikke noget der har været et problem endnu).
Derudover oversælger vi ikke vores maskiner, dvs. hvis du køber 2GB HD, så har du 2GB dedikeret HD på maskinen.
Som udgangspunkt kan jeg godt se at 2GB måske ikke lyder af så meget, men det er heller ikke noget problem at opgradere HD mængden på et senere tidspunkt. Men da vi reserverer harddiskpladsen til jer nøjes vi med at tildele det efter behov.
Det eneste minus er at i ikke selv kan oprette kunder endnu, i har et kontrolpanel hvor i kan se jeres kunder password osv, og lave nogle generelle ændringer. Men oprettelse kan i altså ikke lave (endnu).
Den lidt mere krævende forbruger kan købe en VServer med kontrolpanel på til 399,- her har du så 15GB (cirka 13GB du kan bruge af) data og mulighed for cronjobs, administrator adgang, og diverse andre underlige plugins du måtte ønske :)
VServerne fås naturligvis i alle størelser alt efter dig behov, ligesom der selvfølgelig kan tilkøbes trafik.
Normalt faktureres der for et år af gangen, men vil gerne tilbyde alle Aminoer et 3 måneders prøveabbonement så i kan opleve hvor effektivt det er :) De brugere jeg har på de her produkter har indtil nu ikke udtrykt andet end tilfredshed :)
Jeg vil kontakte jer 14 dage før prøveabbonementet udløber og spørge om i er tilfredse og vil fortsætte med abbonementet, hvis ikke gir jeg jer efterfølgende en månede til at finde et andet sted til jeres site. Dvs reelt har i 3½ månede for en måneds pris ;)
Hiv fat i mig på mmc@mc-solutions.dk hvis i vil høre mere eller benytte jer af tilbudet :)