Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med ubegrænsede domæner

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denni

Det er pænt af dig, men jeg har fjernet de domæner fra gigahost, som krævede backup.

Er der iøvrigt nogen der har erfaring med nogen af de udenlandske spillere, så som hostgator.com, midphase.com osv.?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:30

Hej Lars.

Det er bare okay.

Jeg arbejde på et tidspunkt på en godaddy.com server for en kunde - jeg kan huske at jeg synes det var utrolig langsomsligt - men tror også de oversælger deres servere, samt afstanden gør jeg også lidt.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:44
Lars Bachmann:

Er der iøvrigt nogen der har erfaring med nogen af de udenlandske spillere, så som hostgator.com, midphase.com osv.?

Midphase.com er en del af UK2 Group som Ditlev her på Amino er i spidsen for, så helt hen i vejret vil jeg ikke tro det er.
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sune Christesen:
Som andre har skrevet er et oplagt valg en virtuel eller dedikeret server )...)