Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med ubegrænsede domæner

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denni

Det er pænt af dig, men jeg har fjernet de domæner fra gigahost, som krævede backup.

Er der iøvrigt nogen der har erfaring med nogen af de udenlandske spillere, så som hostgator.com, midphase.com osv.?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:30

Hej Lars.

Det er bare okay.

Jeg arbejde på et tidspunkt på en godaddy.com server for en kunde - jeg kan huske at jeg synes det var utrolig langsomsligt - men tror også de oversælger deres servere, samt afstanden gør jeg også lidt.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:44
Lars Bachmann:

Er der iøvrigt nogen der har erfaring med nogen af de udenlandske spillere, så som hostgator.com, midphase.com osv.?

Midphase.com er en del af UK2 Group som Ditlev her på Amino er i spidsen for, så helt hen i vejret vil jeg ikke tro det er.
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sune Christesen:
Som andre har skrevet er et oplagt valg en virtuel eller dedikeret server )...)

Såfremt du er interesseret i en serverløsning men ikke selv har kompetence, tid eller lyst til at stå for det tekniske kan du få en driftet løsning med et kontrolpanel som Plesk, cPanel eller tilsvarende, således at du blot kan styre dine webhoteller via en webbaseret GUI og det derfor på mange måder vil fungere for dig som om det var et almindeligt webhotel. På den måde slipper du for de tekniske bekymringer, men du får de fordele egen server giver dig i henhold til selv at kunne bestemme backup rutiner, have kontrol over hvor meget der kører på serveren (og dermed til dels hastigheden som du nævner som et vigtigt punkt) samt hvordan serveren er konfigureret.

Sune, jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen! :-)

Det kunne være super hvis I kunne strikke sådan en løsning sammen. Der er et marked for det i Danmark. Det er jeg sikker på. En relativt billig driftet virtuel server med Web GUI, hvor man kan have alle sine domæner liggende med Wordpress, Joomla, Drupal og alt den slags.

Kvaliteten behøver ikke være den samme som jeres øvrige produkter. Den skal bare være bedre end gigahost og surftowns løsninger.

Prisen ved jeg ikke med. En gigahost koster en 20-er om måneden, men jeg tror at ti gange så meget stadig ville være interessant for segmentet.

Samtidig er "vi" et segment som er i berøring med rigtigt mange slutkunder, som skal have hosting af deres primære domæner, så der vil sikkert falde lidt forretning af på den måde. 

Kunne altså være super hvis I eller andre med ordentlig styr på tingene ville kaste jer ud i sådan et forsøg.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også tidligere snakket med Anders og andre Aminoer om en sådan løsning. Så jeg ved at der er et kundegrundlag til en sådan løsning. Så jeg vil hermed støtte op om Anders forslag. Yes

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:05

Lars Bachmann:

Jeg har også tidligere snakket med Anders og andre Aminoer om en sådan løsning. Så jeg ved at der er et kundegrundlag til en sådan løsning. Så jeg vil hermed støtte op om Anders forslag. Yes

Hej Anders og Lars

Hvad er det i ønsker af sådan en løsning som i ikke får ved en virtuel server med et panel på? Jeg har kørt noget lign. på forsøgs basis med et par kunder herindefra og vi har godt set den relativt høje efterspørgsel og leder pt. efter den bedste måde at efterkomme den på.

Dbh

Mikkel

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:32

Hej Mikkel

Det kan da også være at du allerede har en pakke klar der virker?

Hvad koster den? Hvor meget trafik og plads følger der med?

Hvilken kvalitet taler vi om på den løsning, du tilbyder?

Hilsen Anders

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:45

Pt. har vi en pakke der fungerer på den måde at du har, 10GB Trafik/mdr og 2GB HD og op til 50 domæner for 299,-

Det er forudsat at der er tale om almindelige websites eller webshops(dvs ingen download arkiver, databasetunge applikationer o.l. ... ikke noget der har været et problem endnu).

Derudover oversælger vi ikke vores maskiner, dvs. hvis du køber 2GB HD, så har du 2GB dedikeret HD på maskinen.

Som udgangspunkt kan jeg godt se at 2GB måske ikke lyder af så meget, men det er heller ikke noget problem at opgradere HD mængden på et senere tidspunkt. Men da vi reserverer harddiskpladsen til jer nøjes vi med at tildele det efter behov.

Det eneste minus er at i ikke selv kan oprette kunder endnu, i har et kontrolpanel hvor i kan se jeres kunder password osv, og lave nogle generelle ændringer. Men oprettelse kan i altså ikke lave (endnu).

Den lidt mere krævende forbruger kan købe en VServer med kontrolpanel på til 399,- her har du så 15GB (cirka 13GB du kan bruge af) data og mulighed for cronjobs, administrator adgang, og diverse andre underlige plugins du måtte ønske :)

VServerne fås naturligvis i alle størelser alt efter dig behov, ligesom der selvfølgelig kan tilkøbes trafik.

Normalt faktureres der for et år af gangen, men vil gerne tilbyde alle Aminoer et 3 måneders prøveabbonement så i kan opleve hvor effektivt det er :) De brugere jeg har på de her produkter har indtil nu ikke udtrykt andet end tilfredshed :)

Jeg vil kontakte jer 14 dage før prøveabbonementet udløber og spørge om i er tilfredse og vil fortsætte med abbonementet, hvis ikke gir jeg jer efterfølgende en månede til at finde et andet sted til jeres site. Dvs reelt har i 3½ månede for en måneds pris ;)

Hiv fat i mig på mmc@mc-solutions.dk hvis i vil høre mere eller benytte jer af tilbudet :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:18

Hej Mikkel og tak for tilbudet.

Hvorfor er der en grænse på 50 domæner? Jeg har selv og har flere kunder der lige ligger over den grænse. Og det er ikke nødvendigvis lig med stor trafikbelastning.

Hilsen Anders

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:21

Begrænsningen på de 50 domæner er udelukkende fordi at jeg skal lave oprettelsen manuelt, hvor mange skal du bruge da?

Vil det evt. være acceptabelt for dig at betale for oprettelse ?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)