Ja det var da hver at få tjekket bruger venlighenden igennem på IndustriBasen.dk Nu får i en opgave som i skal se om i kan løse sådan uden det skaber de største problemer. 1. Find en brugt traktor 2. Find en rendegraver om den er brugt eller ny er lige meget Var det nemt at finde? Er der nogen som støder ind i nogen problemer andre steder på siden? Med venlig hilsen Morten |
Hej Morten
Jeg fandt uden problemer en brugt traktor til 18000 i MidtJylland. En dejlig sag, som jeg er lidt lun på nu, hvis det ikke var for min dejlige Sonata :-) Jeg kunne også uden problemer finde en rendegraver.
Nu til feedback. Eftersom hovedformålet med dit site er at tilbyde nyt/brugt udstyr, så synes jeg du bruger din skærmplads forkert med hensyn til dine tre knapper foroven, nyt brugt og udlejes. Disse tre kategorier bør flyttes længere ned, enten midt på siden, eller midt til højre. Desuden bør disse tre meget centrale knapper have en rigtig farve, istedet for at være nærmest helt usynlige.
Din søgefunktion er placeret rent ud sagt forkert. Det er mod den naturlige læseretning at placere den til venstre på skærmen. Den bør efter min mening være det centrale element på din side, især da du har lavet et så flot Danmarkskort.
Det centrale element på din side, teksten "Sælg eller udlej køretøjer, ..." bør efter min overbevisning flyttes til venstre og ned, og faktisk synes jeg den er direkte overflødig, hvis du flytter din søgefunktion ind på midten.
Håber du kan bruge min feedback til noget. Og det er faktisk et rigtig godt initiativ at bruge testere til brugervenlighed!
Venlig hilsen Jesper Nissen