Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iframe eller CSS?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

<?php

if (isset(

tiny_mce_marker

GET['page'])) {

if (file_exists(

tiny_mce_marker

GET['page'])) {
include(

tiny_mce_marker

GET['page']);
} else {
echo "404 - Siden kunne ikke vises";
}

} else {
include("front.htm");
}
?>

Så kan du bare lave links til dine sider via frontpage, hvor du så peger til index.php?page=kontakt.htm - og så inkluder den selv indholdet fra kontakt.htm ind på din side.

Undskyld, men den der er helt gal. På den måde kan du åbne en hvilkensomhelst hjemmeside på mandens side. Det er en invitation til hackere. Det er også fuldstændig ulogisk og unødvendigt.

Hvis han absolut skal begynde at rode med PHP, så skal han bare bruge include-filer til at lave skabelonen.

Men som sagt, så er Wordpress at anbefale. Det er meget nemmere, og så er sandsynligheden for, at designet bliver flot, også meget større.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:37

Hej Patrick Blasone.

Det er jeg klar over - men jeg vil ikke komme med et videre script her.

Men vil støtte dig omkring f.eks. Wordpress.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:40

Siden er lavet hurtigt som sagt...bare for grafisk at illustrere hvordan jeg gerne ville have det....  Geeked

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 20:42

så i mener altså over en bred kam, at Wordpress kan lave noget der kommer tæt på det her uden jeg skal gå i skole igen  ? Wink

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 20:44

ExportInnovation:

så i mener altså over en bred kam, at Wordpress kan lave noget der kommer tæt på det her uden jeg skal gå i skole igen  ? Wink

I Wordpress kan du nemt lave noget der er bedre end det, du har vist. Ikke mindst ud fra et æstetisk synspunkt!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 20:47

Det virkede bare lidt meget Blog orienteret da jeg fik det til at køre.....

Takker og bukker for svarene......

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 21:29

Ja men det behøver det altså ikke at være. Prøv at kigge på regnskabsskolen (Tror den ligger på www.regnskabsskolen.dk). Den er lavet på Wordpress. Det er hende ejeren, der lige har vundet e-handelsprisen, som er meget aktiv herinde. Hun vil sikkert gerne give nogle tips med på vejen!

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:13

Denni, & co.

Jeg laver også ALTID mine sider med CSS... Hvorfor bøvle med alle de koder, når man kan gøre det simpelt for sig selv, ik?

At jeg siger CSS og web 2,0 hænger sammen, er måske heller ik helt rigtig. Kom nok til at blande det lidt sammen med xhtml, hvor man NÆSTEN bliver NØD til at have css, da mange koder ikke er "lovlige" i følge w3.org.

Hvordan man fortolker web 2,0 er meget forskelligt, men primært er det fra BRUGERENS synspunkt : simpelt design, stort logo m.fl... OG at brugeren på under 2-3 klik kan finde det han/hun skal bruge.. dvs. STOR brugervenlighed.

Og så har jeg ikke yderligere kommentar til det.

/out

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 07:41

Det er korrekt at der ikke er en meget fast definition på hvad web 2.0 er på samme måde som der er en definition på hvad 1 meter er - men at web 2.0 skulle defineres på fx et stort logo har jeg aldrig hørt før. Den normale definition for web 2.0 går på at man giver brugere mulighed for at samarbejde om og dele information online, altså give brugerne oplevelse - i modsætning til tidligere hvor de blev mødt med en statisk webside.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)