Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cueshop.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'r

Har haft min shop ( www.cueshop.dk ) i ca. 7 måneder nu og det går rigtigt godt (syntes jeg selv)

Jeg har god avance på mine produkter og er begyndt at få daglige salg nu, de sidste 30 dage har jeg haft 33 online salg.  Jeg har også en del offline salg da jeg stiller op til DM og andre turneringer i DK hvor jeg også "networker" hårdt!

Jeg er meget salgsminded og føler jeg har gang i det helt rigtige!  har bla også fået styr på en revisor nu, da regnskab ikke er min stærke side!!

Jeg er dog kommet ud for et par udfordringer:

en vigtig del af søgemaskineoptimering er at blive tilføjet på www.dmoz.org  jeg har lagt UTALLIGE ansøgninger ind, men stadig uden held.  har også prøvet at blive editor men får afslag på afslag! er der nogen af jer der "kender nogen" der kender nogen eller lign, så jeg har lidt større chance for at blive tilføjet ?

pt markedsfører jeg mig på facebook / google adwords med PPC.    og det gir også rimeligt godt afkast!

Har i andre gode ideer til hvor man kan få noget for pengende ? altså hvor det direkte kan betale sig at markedsføre sig, da jeg har lagt et stramt bugdet, vil jeg kun smide penge de helt rigtige steder.  har bla fået lavet nogen fede flyers der ligger i poolhalls rundt omkring.

Jeg er bevist om at der stadig mangler mange ting på min side der ikke er iorden endnu, men har da fundet ud af at en webshop er konstant under udvikling og jeg tror sku aldrig man bliver helt færdig med sådan en E-shop!

Pt har jeg ca. 60-80 besøgende om dagen men mit mål er at komme over de 100!  og stadig holde mine PPC besøgende under 25%... hvis i har nogle gode ideer så bare skyd løs!

Jeg er modtagelig overfor RIS/ROS  og er klar på noget kritik af siden også hvis i har noget på hjertet!!

jeg håber at få lidt feedback her da jeg er alene om virksomheden og tit mangler en sparringspartner!

M  dfdf

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:53

Istedet for at spilde energi på at komme på dmoz så tag du og lav nogle tekstlinks aftaler med nogle billeder klubber / foreningers / hobby sider - på den måde får du relevante indgående tekst links som er meget mere værd.

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 14:57

tak, ja det gør jeg også! har bla på www.snooker.dk  og mange andre klubber!  er ikk kommet igennem til dem allesammen endnu men arbejder stærkt på det!

dmoz er bare så skidego fordi der er så mange partnersites der trækker links derfra, og jeg er overbevist om at et dmoz link vil påvirke min google relavans meget...

feks på ordet  "billard kø"   ligger jeg #10... men på "køb billard kø" ligger jeg "#1    problemet er bare at folk ikke skriver "køb" så meget :)   alle dem der ligger over mig er tilføjet på dmoz!

M  dfdf

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:02

Hej Kim

Med min ringe viden om dmoz.org, så er det korrekt at den er af god relevans - men absolut IKKE vital. Glem den, og kom videre. Din ansøgning ligger der, og bliver nok accepteret en dag.

Dét der derimod umiddelbart springer mig i øjnene er (og sikkert fordi jeg kun er "bowlinghal" billardspiller :), men alligevel drømmer om det store lækre billardbord på kontoret en dag) at "Cue" i dit navn, cueshop.dk intet siger mig?? De fleste ved at det hedder en kø på dansk, men cue på engelsk tror jeg de færreste ved. Dermed sagt at jeg ville gøre lidt mere grafisk lækkeri ud af dit navn Cueshop end dét nuværende i din topgrafik. Jeg ville også se på menuen, og gøre den mere overskuelig.

Dernæst, så mangler du at give dine brugere/besøgende information. Din webshop er udelukkende proppet med produkter, og ingen sider med "10 tricks til at blive en bedre billardspiller" eller "insiderviden om billard"... lav eventuelt en søstersite udelukkende om billardens historie, regelsæt med billedforklaringer, online videoguides med reglerne - som du smeder sammen med din shop til markedsføring.

Jeg kan tænke mig at dén ville 'ranke' godt i søgemaskinerne, når der engang imellem bliver diskuteret godt på bagsædet af en bil med en promille på over 1,5 på vej hjem efter det lokale bowlingcenter eller værtshus, hvor et spil er endt i en regeldiskution fra den tabende part - og hvad ville det mest naturlige være andet end at søge efter billardreglerne når man kommer hjem foran datamaskinen.

Bevares - dette er nok ikke lige målgruppen for din shop, men de mennesker (læs: folk som jeg selv) kommer ved et billardbord ind imellem, og kan risikere at møde både glade amatører og semiprofessionelle, og dernæst anbefale sitet hvor de fandt sjove historier og nyttig viden til disse. F.eks. er min gamle nabo meget billardinteresseret og går således i klub, min morfar tidligere lokal mester og p.t. stadig indehaver af vandrepokalen så vidt jeg husker - så giv mig nogle sjove indslag og ikke blot en bunke produkter, så går rygtet om din shop hurtigt videre ;-)

Derudover, lav eventuelt en side hvor du pænt forklarer at ordet billard staves således, og ikke billiard som jeg kan forestille mig rigtig mange ville stave det uden nærmere eftertænksomheder. Heri ligger igen en god google-fordel. Har du undersøgt søgefrekvensen på din adwords-kampagne på ordet "billiard" ?

Det var blot et par af mine betragtninger, god vind.

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 10:13

Hejsa og 1000 tak for det gode input,  det er helt sikkert noget jeg vil arbejde videre med!...

Hvordan redigere jeg eller slettet dette indlæg ? ... amino er rangeret så højt på google og jeg gider ikke røbe mine strategier overfor mine konkurrenter?

M  dfdf

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:18

Hej Kim.

Du kan i dit første indlæg vælge "Mere", oppe i højre hjørne. Der kan du så vælge "Rediger indlæg"  - så har du mulighed for at rette dit indlæg. Så kan du jo bare fjerne dit indhold.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 10:20

jeg får nemlig ikke muligheden for at redigere eller rette....   ikke i det orginale indlæg....  kun i mine svar...

hva dælen gør jeg

M  dfdf

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:33

Hej Kim,

Hvis man gerne vil have slettet et indlæg på Amino, findes vejledningen her.

Proceduren er, at det koster 1.000 kroner, og herefter er man alligevel ikke helt sikker på at få slettet indlægget.

I dit tilfælde ville jeg ikke gide at betale for det. Der står ikke noget kritisk i ovenstående indlæg, som jeg læser dem.

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 23:16

jeg ville jo egenlig gerne have det fjernet, jeg vidste ikk noget om det her. Kan helt sikkert godt se det positive i det for iværksættere! men har dog allerede doneret en del til kræftens bekæmpelse så det finder jeg vel ud af :)

Tak for hjælpen

har faktisk skrevet til amino men intet svar :)

M  dfdf

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:34

Jeg synes jo ikke, at der står noget belastende i dine indlæg. Så hvis de ikke forsvinder, kan du trøste dig med, at det altså er begrænset, hvor meget dine konkurrenter kan få ud af det.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)