Hejsa Amino'r Har haft min shop ( www.cueshop.dk ) i ca. 7 måneder nu og det går rigtigt godt (syntes jeg selv) Jeg har god avance på mine produkter og er begyndt at få daglige salg nu, de sidste 30 dage har jeg haft 33 online salg. Jeg har også en del offline salg da jeg stiller op til DM og andre turneringer i DK hvor jeg også "networker" hårdt! Jeg er meget salgsminded og føler jeg har gang i det helt rigtige! har bla også fået styr på en revisor nu, da regnskab ikke er min stærke side!! Jeg er dog kommet ud for et par udfordringer: en vigtig del af søgemaskineoptimering er at blive tilføjet på www.dmoz.org jeg har lagt UTALLIGE ansøgninger ind, men stadig uden held. har også prøvet at blive editor men får afslag på afslag! er der nogen af jer der "kender nogen" der kender nogen eller lign, så jeg har lidt større chance for at blive tilføjet ? pt markedsfører jeg mig på facebook / google adwords med PPC. og det gir også rimeligt godt afkast! Har i andre gode ideer til hvor man kan få noget for pengende ? altså hvor det direkte kan betale sig at markedsføre sig, da jeg har lagt et stramt bugdet, vil jeg kun smide penge de helt rigtige steder. har bla fået lavet nogen fede flyers der ligger i poolhalls rundt omkring. Jeg er bevist om at der stadig mangler mange ting på min side der ikke er iorden endnu, men har da fundet ud af at en webshop er konstant under udvikling og jeg tror sku aldrig man bliver helt færdig med sådan en E-shop! Pt har jeg ca. 60-80 besøgende om dagen men mit mål er at komme over de 100! og stadig holde mine PPC besøgende under 25%... hvis i har nogle gode ideer så bare skyd løs! Jeg er modtagelig overfor RIS/ROS og er klar på noget kritik af siden også hvis i har noget på hjertet!! jeg håber at få lidt feedback her da jeg er alene om virksomheden og tit mangler en sparringspartner!
|
Istedet for at spilde energi på at komme på dmoz så tag du og lav nogle tekstlinks aftaler med nogle billeder klubber / foreningers / hobby sider - på den måde får du relevante indgående tekst links som er meget mere værd.