Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil være millionær?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I det danske månedsblad Solkysten (december) som dækker Sydspanien er jeg kommet i bladet med en 2 sider reportage med overskriften: Hvem vil være millionær?.

Se udkast af artiklen på: http://www.solkysten.net/solkysten.php 

ADVARSEL: Den er kun for anti-jantelov tilhængere.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:42

Flot omtale!! Tillykke!!!Yes

Henrik

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:02

Tillykke, det er fedt at se at du også har lyst til at "prale". Så må vi håbe at du kan sælge nogle bøger i Spanien.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Bent A.:

Tillykke, det er fedt at se at du også har lyst til at "prale". Så må vi håbe at du kan sælge nogle bøger i Spanien.

Jeg har lært at stå frem og gøre opmærksom på sig selv. Hader at blive overset og når man nu har et godt budskab, hvorfor så ikke?

Mærkeligt nok sælger jeg næsten ingen bøger i Spanien her på Solkysten hvor der er en 4-500 danske forretninger. De har nok det allerstørste behov for at lære at tjene penge, men de er typist folk uden den store uddannelse, men med masser af gå på mod. Jeg giver ikke op og holder nok et seminar her nede en dag for at lære fra mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

Tillykke med omtalen.

Du skriver at du en alder af 4-5 vidste at du skulle være millionær, men bare ikke lige hvordan. Det er PRÆCIST sådan som jeg altid har haft det.  Min folkeskole + senere "ideen om at blive ingeniør" men ikke gad bruge tiden på det for derefter bare at blive almindelige arbejder er præcist som din.
Mit spørgsmål er så nu... Hvor gammel var du da du tjente din første million kr? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:27

Greyzone:

Tillykke med omtalen.

Du skriver at du en alder af 4-5 vidste at du skulle være millionær, men bare ikke lige hvordan. Det er PRÆCIST sådan som jeg altid har haft det.  Min folkeskole + senere "ideen om at blive ingeniør" men ikke gad bruge tiden på det for derefter bare at blive almindelige arbejder er præcist som din.
Mit spørgsmål er så nu... Hvor gammel var du da du tjente din første million kr? 

Jeg var 50 år og kunne derfor invitere en masse til fødselsdag. Jeg satsede højt for at kunne blive et børsnoteret selskab. Først da jeg indså at det ikke ville lykkes begyndte jeg at tænke på profit i sted for ekspansion. Så kom der penge i kassen. Den første million er den sværeste. De næste var nemme, nu vil jeg lære andre hvordan man gør. Jeg undrer mig over at så få vil lære det, det er ikke svært.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:33

Forfatter:
Jeg var 50 år og kunne derfor invitere en masse til fødselsdag. Jeg satsede højt for at kunne blive et børsnoteret selskab. Først da jeg indså at det ikke ville lykkes begyndte jeg at tænke på profit i sted for ekspansion. Så kom der penge i kassen. Den første million er den sværeste. De næste var nemme, nu vil jeg lære andre hvordan man gør. Jeg undrer mig over at så få vil lære det, det er ikke svært.

Jeg tror heller ikke på at det er umuligt. Og heller ikke på at det er noget som kun sker for enkelte personer. Jeg mener 100% at man kan opnå det ved hårdt og smart arbejde.
Jeg har selv sat mig målet om at blive millionær inden jeg er fyldt 25. der er ikke lang tid til :) Håber at jeg når det.
Jeg har ikke læst din bog endnu, men kan være at jeg læser den hvis jeg ikke når det inden jeg er fyldt 25. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:35

Forfatter:

.........Den første million er den sværeste. De næste var nemme, nu vil jeg lære andre hvordan man gør. Jeg undrer mig over at så få vil lære det, det er ikke svært.

Jeg undrer mig over at du undrer dig. Du kan da ikke møde mange der siger "Millionær?? Nej det har ingen interesse"??? I så fald ignorerer du dem blot og ringer til mig - jeg siger gerne "ja tak" - og også gerne inden jeg er 50 Big Smile

Hilsen Morten

p.s. tillykke med artiklen. Jeg kender selv et par stykker der har hus og bor i/omkring Torre Del Mar. Jeg formoder at du også er bekendt med http://www.dansk-oss.com/malaga/ Der må du da også kunne få lidt pr :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:00

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Forfatter:

Jeg undrer mig over at du undrer dig. Du kan da ikke møde mange der siger "Millionær?? Nej det har ingen interesse"??? I så fald ignorerer du dem blot og ringer til mig - jeg siger gerne "ja tak" - og også gerne inden jeg er 50 Big Smile

Hilsen Morten

p.s. tillykke med artiklen. Jeg kender selv et par stykker der har hus og bor i/omkring Torre Del Mar. Jeg formoder at du også er bekendt med http://www.dansk-oss.com/malaga/ Der må du da også kunne få lidt pr :)

Hilsen Morten

Hej Morten

Jeg kender naturligvis Den Danske Klub i Torre del Mar. Der er ikke så mange erhvervsaktive medlemmer der. Jeg føler selv at jeg er 10 år for ung til at blive medlem.

Hvis du tør sige højt: "Jeg vil være millionær før jeg fylder 50 år" så er du rigtig godt på vej. Bortset fra min lærling Nicolai Lønne har jeg ikke hørt noget på Amino skrive eller sige sådan noget. De fleste bliver skræmt ved tanken og så når de det naturligvis ikke. Selvfølgelig kræver det en indsats, men hvis man ikke tror man kan så kan man heller ikke.

Jeg kan anbefale at du starter med at læse min bog. Hvis du ikke synes at den giver dig nok er du velkommen til at e-maile mig og fortælle om din situation. Jeg har hjulpet mange på denne måde.

Hvis du har lyst at komme til et af mine seminarer i Alborg (http://www.senziakurser.dk/index.htm) eller Hellerup (http://www.mmkconsult.dk/) den 19. og 21. januar så er min bog inkluderet i arrangementet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:59

Hej igen

Igen så kan jeg ikke se hvad problemet skulle være ved at sige JEG VIL GERNE VÆRE MILLIONÆR. Jeg tør da godt indrømme det. Men jeg er måske ikke som størstedelen af befolkningen?

Tusind tak for dit tilbud. Og hvis jeg kan, så kommer jeg gerne til dit foredrag og siger hej :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)