Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil være millionær?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Igen så kan jeg ikke se hvad problemet skulle være ved at sige JEG VIL GERNE VÆRE MILLIONÆR. Jeg tør da godt indrømme det. Men jeg er måske ikke som størstedelen af befolkningen?

Hilsen Morten

Det er en rigtig god begyndelse Morten. Sæt så årstal på HVORNÅR du vil være millionær. SE det for dig. FØL det og TRO på det.

Så skriver du ned hvor du er nu og hvilke resurser har du. Så planlægger du hvordan du når dit mål, altså laver en forretnings- og handlingsplan.

Jeg vil gennemgå det hele på mit seminar, men nu kan du starte selv og se hvor langt du kommer med dette.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:39

Hvem faen vil ikke være millionær? Men sprøgsmålet er jo om man er klar til konsekvenserne....

At man som 6 årig drømmer om at blive millionær, er for mig en smule skræmmende, men ok vi er ikke alle ens :)

Personligt er et af mine højeste mål at kunne hjælpe og gøre en forskel, det har altid betydet meget for mig især da jeg arbejdede som redder. Økonomien spiller bestemt også ind, jeg vil gerne have en hverdag hvor jeg ikke skal vende hver en krone og kan blive det der for mig er økonomisk fri. Men det betyder bestemt ikke at jeg bliver millionær, tværtimod det kan gøres for langt mindre.

Jeg har selv købt og læs den glimrende bog Flemming har skrevet......ikke for at blive millionær men for at hjælpe mig på vej mod mine personlige mål.

Min pointe er (hvis du ikke kan se det :)) at trods mange gerne vil være millionær, jaså har de fleste mål de vægter højere.

Helt grundlæggende kunne jeg jo købe en campingvogn, spise ris hverdag og tage 10 timer på arbejde....så ville der ikke gå mange år før jeg er millionær, MEN det er bare ikke det værd for mig.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22

Forfatter:
Sæt så årstal på HVORNÅR du vil være millionær. SE det for dig. FØL det og TRO på det

Så skriver du ned hvor du er nu og hvilke resurser har du. Så planlægger du hvordan du når dit mål, altså laver en forretnings- og handlingsplan.

Hvis man har gjort alt det her, er det så bare at knokle og vente på at man opnår det?

At du ikke har set andre der gerne vil være millionærer betyder at du ikke har kigget godt efter. Jeg har både ønsket, årstallet, målene, planen og viljen til det. Og jeg er da også overbevist om at det sker. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24

En ting er at ønske sig at ville være millionær. 
"Aj hvor ville det være dejligt at være millionær" noget andet er at man VIRKELIGT VIL DET, og BESLUTTER sig for at blive millionær.
JEG VIL VÆRE MILLIONÆR.. JEG GØR DET...
Det vil du ikke se mange mennesker gøre. ej heller iværksættere.D
De fleste vil bare være sig selv, og pusle lidt her og der med deres butik. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33

Greyzone:

Forfatter:
Sæt så årstal på HVORNÅR du vil være millionær. SE det for dig. FØL det og TRO på det

Hvis man har gjort alt det her, er det så bare at knokle og vente på at man opnår det?

At du ikke har set andre der gerne vil være millionærer betyder at du ikke har kigget godt efter. Jeg har både ønsket, årstallet, målene, planen og viljen til det. Og jeg er da også overbevist om at det sker. 

Nu kender jeg ikke din forretnings- og handlingsplan, men du kan få inspiration til begge dele hvis du køber min bog. Med den indstilling du har skal du nok lykkes, men du skal ikke sidde og vente på at tingene sker, du skal gøre noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Forfatter:

Greyzone:

Forfatter:

Nu kender jeg ikke din forretnings- og handlingsplan, men du kan få inspiration til begge dele hvis du køber min bog. Med den indstilling du har skal du nok lykkes, men du skal ikke sidde og vente på at tingene sker, du skal gøre noget.

Der er en masse arbejde i det. Jeg er for hyperaktiv til at sidde stille mere end 10 min.
Jeg har lige nu en hjemmeside i gang, på et marked i Danmark hvor der er lidt penge at tjene. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:18

Hej Flemming

Du har tilbudt at jeg kan kontakte dig hvis jeg havde nogle spørgsmål efter at have læst din bog.

Jeg har læst dine 70 gratis råd, og vil gerne spørge ind til et af dem. Dit råd nr. 2 om afbetaling - det har jeg også selv overvejet. Jeg oprettede faktisk en tråd om det på amino som du kan læse her: http://www.amino.dk/forums/p/48213/287138.aspx#287138

Som du kan læse, så er der mange der har forbehold og dårlige erfaringer med denne betalingsmetode, så jeg vil blot høre dig hvad din konkrete erfaring er med afbetalinger? Opvejer fordelene faldgruberne?

Jeg håber du får tid til at svare på spørgsmålet Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jeg har læst dine 70 gratis råd, og vil gerne spørge ind til et af dem. Dit råd nr. 2 om afbetaling - det har jeg også selv overvejet. Jeg oprettede faktisk en tråd om det på amino som du kan læse her: http://www.amino.dk/forums/p/48213/287138.aspx#287138

Som du kan læse, så er der mange der har forbehold og dårlige erfaringer med denne betalingsmetode, så jeg vil blot høre dig hvad din konkrete erfaring er med afbetalinger? Opvejer fordelene faldgruberne?

Jeg håber du får tid til at svare på spørgsmålet Smile

Hilsen Morten

Hej Morten

Hvor ligger din forretning? Du må også fortælle mig hvad dine løbehjul koster i gennemsnit. Prøv så at regne på hvor meget mersalg du kunne generere med en afbetalingsordning på f.eks. 3, 6 eller 9 måneder. Det er nok meget rigtigt at et finansieringsselskab tager omkring 25% for at finansiere en afbetalingskontrakt. Har du selv likvider til at finansiere en afbetalingsordning? Har du bogholder kapacitet til at håndtere afbetalingerne?

En anden løsning kunne være at modtage kreditkort. Her har kunden så en lille måneds gratis kredit.

Jeg har kun solgt dyre måleinstrumenter (>200.000) over max. 90 dage mod bankgaranti.

Jeg er enig i de øvrige indlæg du har modtaget, at der er en del administration forbundet med en afbetalingsordning og man skal have mange for at det er en god løsning. Det var i øvrigt hos min Citroen bilforhandler jeg så tilbudet om let afbetaling. De har jo en finansieringsafdeling tilknyttet sig, så let for dem.

Du kunne også samarbejde med en virksomhed som lavede små kvik-lån. Du kunne sikkert score lidt provision på at formidle kontakten, og kunden kunne betale dig kontant.

Hvis dine løbehjul er meget dyre må du overveje at tage nogle billigere modeller ind.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07

Foredrag i Aalborg mandag den 19. januar 2009. Rig Som selvstændig.

Nordjysk Iværksætter Netværk & Væksthus Nordjylland har generøst villet samarbejde med mig og Margrethe Christensen, Senzia Kurser. De lægger også lokale til så stedet for mit foredrag bliver Niels Jernes Vej 10, 9220  Aalborg Ø.

Læs mere på: www.senziakurser.dk. Tilmelding til tlf. 98 27 77 57 eller mc@senziakurser.dk

Jeg glæder mig til at møde rigtig mange iværksættere fra Nordjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Jeg har skrevet mit første Nyhedsbrev som er sendt til alle som har købt min bog Rig Som Selvstændig. Andre interesserede kan også abonnere på mit nyhedsbrev ved at skrive til feh@hasselriis.com og skrive i Emnefeltet: ØNSKER NYHEDSBREV.

Brevene vil handle om marketing betragtninger set fra Solkysten, Spanien.

Ønsker du inspiration til din markedsføring så tilmeld dig Nyhedsbrevet.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)