Det er en rigtig god begyndelse Morten. Sæt så årstal på HVORNÅR du vil være millionær. SE det for dig. FØL det og TRO på det. Så skriver du ned hvor du er nu og hvilke resurser har du. Så planlægger du hvordan du når dit mål, altså laver en forretnings- og handlingsplan. Jeg vil gennemgå det hele på mit seminar, men nu kan du starte selv og se hvor langt du kommer med dette.
|
Hvem faen vil ikke være millionær? Men sprøgsmålet er jo om man er klar til konsekvenserne....
At man som 6 årig drømmer om at blive millionær, er for mig en smule skræmmende, men ok vi er ikke alle ens :)
Personligt er et af mine højeste mål at kunne hjælpe og gøre en forskel, det har altid betydet meget for mig især da jeg arbejdede som redder. Økonomien spiller bestemt også ind, jeg vil gerne have en hverdag hvor jeg ikke skal vende hver en krone og kan blive det der for mig er økonomisk fri. Men det betyder bestemt ikke at jeg bliver millionær, tværtimod det kan gøres for langt mindre.
Jeg har selv købt og læs den glimrende bog Flemming har skrevet......ikke for at blive millionær men for at hjælpe mig på vej mod mine personlige mål.
Min pointe er (hvis du ikke kan se det :)) at trods mange gerne vil være millionær, jaså har de fleste mål de vægter højere.
Helt grundlæggende kunne jeg jo købe en campingvogn, spise ris hverdag og tage 10 timer på arbejde....så ville der ikke gå mange år før jeg er millionær, MEN det er bare ikke det værd for mig.