Hej Jeg har været i tvivl om hvor dette spørgsmål skal postes, så korriger mig endelig hvis jeg har valgt den forkerte gruppe. Vi sælger elektriske og benzindrevne løbehjul, og i disse nedgangstider overvejer vi at tilføje en betalingsmetode, så flere mennesker har mulighed / råd til at købe vores produkter. Vi overvejer at tilbyde vores private kunder (btc) en afdragsordning så de betaler XX kr i XX måneder. Slutbeløbet bliver så selvfølgeligt lidt større end ved kontant betaling. Kan vi uden videre gå i gang med dette, eller er der en masse regler/love vi skal være opmærksomme på? På forhånd tak Hilsen Morten |
Hej Morten
Hvis jeg var dig ville jeg finde et selskab der udelukkende arbejder med sådanne afbetalingsaftaler, og så lade kunden betale til dem.
Så får du din pris for varen fra det firma der håndterer afbetalingen (og scorer renter og gebyrerne) med det samme, og slipper for bøvlet med kunder der eventuelt ikke betaler.
Det ville være sådan en model jeg ville gå efter hvis det var mig der stod i din situation.