Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Estimeret indtjening fra bannerannoncer/reklamer på nyt website?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

AdXpert:

Jeg tjekkede lige på min AdWords-konto, og man kan godt se min-mave.dk, men man kan slet ikke se, hvor på sitet man kan annoncere. Det er en stor fejl, hvis du gerne vil tjene mest muligt fra AdSense. Prøv fx at lave en AdWords-kampagne på ekstrabladet.dk eller bt.dk, så kan man vælge præcist hvilken sektion og hvilken placering, man ønsker på deres sider (fx "Biler,Nederst til venstre"). Du ville sikkert kunne tjene en del mere fra AdSense, hvis du fik lavet flere synlige kanaler.

Tusind tak et super godt svar Yes

Jeg vil prøve at kikke nærmere på synlige kanaler

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 01:40

patrickb:

Mener du komplet banneradministration med rotation og alt det?! Det må jeg nok sige! Det skal jeg da lige kigge på!

Jeps, og så er det oven i købet en hosted løsning. Det er lidt ligesom Analytics. I gamle dage kostede den slags programmer kassen og pludselig kom Google med en gratis løsning.

Alt ligger på www.google.com/admanager.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 03:12

Har lige været inde og kigge. Det er da helt fantastisk! Og genialt, at man kan integrere med adsense, så man kan udnytte den kapacitet, der ikke er solgt!

Så kender jeg nogle bannerhosting-firmaer, der bliver kede af det! Wink

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)