Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Round Table

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


 

Er der nogen, der kender til Round Table og ved hvad de laver der?

Jeg er lidt interesseret i dem, men på deres hjemmeside, står der ikke særligt mange informationer.

 

Brian
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Round Table er et "ungdoms" organisation (man skal forled Round Table når man er 40...eller 45, jeg kan ikke husk fordi dammene har Ladies Circle som er ikke det samme aldre grænse som RT)fficeffice" />


Man kan kun kom ind med invitation fra en anden medlem, og alle medlemmer skal siger ”ja”.  Det er mere social end forretning, men alle sammen ved at man kan lige at gøre forretning med dem man kender.


 


Jeg er ikke medlem men har været med til nogen fester (Min kone er LC og den 2 organisationer kan godt lige at kom sammen fordi manden er tit RT og konen LC).  Det er flink og tit "middle managment" i stor firma og direktører i mindre virksomheder.


 


amino er det mindst Ulrik Hermansen (aka. airplay) som er medlem...måske kan han svar lidt bedre (eller mere specifik).


 


Andy

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har været med i Round Table i 6-7 år og det er super. Det er ganske rigtig meget socialt, men du kan virkelig få meget god hjælp fra ligesindede. Du bliver hældt ud når du er 40 år gammel, men det ændres nok til 45 inden alt for længe vil jeg tro. Det har de i hvert tilfælde gjort i England.
Jeg har ikke lavet det store forretning med nogen fra klubben, men jeg har fået bunker af hjælp de gange hvor jeg havde problemer med forretningen eller i privaten. Så det er helt sikkert noget jeg varmt kan anbefale.
Mht. til at komme ind i en klub, er det ikke vildt svært. Mange klubber har plads til flere medlemmer, så kontakt Round Table Danmarks på deres hjemmeside og spørg om du kan få nummeret på formande på en klub i nærheden af hvor du bor. Ring til ham og gør dine hoser grønne, så skal du nok komme ind enten der eller i en anden klub.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 8/3/2005 10:43:37 AM Forfatter: Martin Thorborg Ring til ham og gør dine hoser grønne, så skal du nok komme ind enten der eller i en anden klub. Dbh Martin


 

OK, Martin så er du nød at forklare mig dette udtryk..."gør dine hoser grønne"
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det betyder at du skal sælge dig selv.
Du kommer ikke ind hvis du ikke har noget at byde på. Du skal være spændende og gerne energisk, en god kammerat og en person der kan bidrage til klubben. Og kan du et eller andet specielt, er det ingen hindring.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

OK...det forklare hvad du ment...men ikke hvad det betyder. 


 


Mit gæt var/er at man skal ned på knæ og bed efter det (så er mens knæ grøn fra græsset) men det ved jeg ikke...den danske sprog er stadigvæk spændene nyt for mig. Har jeg ret?fficeffice" />

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt ærligt aner jeg det ikke, men det lyder som en rimelig forklaring :-)

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)