Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opbygning af hjemmesider søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har fundet på nogle rigtig gode koncepter, som vil kunne give gode indtjeningsmuligheder på nettet.

Jeg søger en som kunne være interesseret i at opbygge disse hjemmesider, imod anparter i koncepterne.

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:39

Lyder interessant, du må meget gerne sende mig noget mere info.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 21:54

Hej, du kan jo prøve at hive fat i mig på martin @ spicyweb . dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:34
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:48

Jeg er også interesseret!

Jeg kan ikke skrive private beskeder til dig, men kan du poste din mail, så skriver jeg på den!

Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 19:19

Tak for hendendelserne, Jeg har mailet til jer, håber at i vender positivt tilbage...Andre er stadig velkomne.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 19:40

Hej dansker

Jeg er også meget interesseret. Lad mig høre hvad du har gang i. Jeg har allerede opbygget en teknologi i mit CMS, der måske kan genbruges i dit projekt.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 19:43

Hej Jesper. Har du ern mailadresse, så dropper jeg dig lige en mail omkring projektet.

Mvh

Dennis

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 20:45

Hej Dennis

Min mailadresse er jesper.nissen@computerpeople.dk

Ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:33

Hej danskeren,

Jeg finder din situation ret interessant da jeg selv iværksætter med gode ideer på tegnebrættet, hvorfor jeg ikke er et sekund i tvivl om at du vil kunne få en god sparring fra min side.

Jeg arbejder til daglig som art director i reklamebureauet TBWA\, og har sideløbende min egen freelancebiks www.grubbe.org .

Da jeg har en del erfaring med onlineløsninger, har jeg efterhånden fundet frem til nogle skarpe programmører som har udviklet et af danmarks bedst søgemaskineoptimerede og mest intuitive CMS systemer til dato... De er nogle reelle gutter som samtidig godt kan se ideen i en god forretning når chancen melder sig.

Hvis dine koncepter viser sig at være interessante for mig og min samarbejdspartnere, vil jeg højst sandsynlig kunne skabe den kontakt der skal til for at programmørene bider på krogen - og du vil dermed kunne stable et stærkt samarbejde på benene med nogle habile gutter i branchen :-)

Send mig endelig en lidt mere uddybende mail på jacob @ grubbe.org

Mvh Jacob Grubbe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)