Jeg er også meget interesseret. Lad mig høre hvad du har gang i. Jeg har allerede opbygget en teknologi i mit CMS, der måske kan genbruges i dit projekt.
Jeg finder din situation ret interessant da jeg selv iværksætter med gode ideer på tegnebrættet, hvorfor jeg ikke er et sekund i tvivl om at du vil kunne få en god sparring fra min side.
Jeg arbejder til daglig som art director i reklamebureauet TBWA\, og har sideløbende min egen freelancebiks www.grubbe.org .
Da jeg har en del erfaring med onlineløsninger, har jeg efterhånden fundet frem til nogle skarpe programmører som har udviklet et af danmarks bedst søgemaskineoptimerede og mest intuitive CMS systemer til dato... De er nogle reelle gutter som samtidig godt kan se ideen i en god forretning når chancen melder sig.
Hvis dine koncepter viser sig at være interessante for mig og min samarbejdspartnere, vil jeg højst sandsynlig kunne skabe den kontakt der skal til for at programmørene bider på krogen - og du vil dermed kunne stable et stærkt samarbejde på benene med nogle habile gutter i branchen :-)