Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken distributør er bedst og billigst ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet min webshop på edbshoppen.dk og har nogle grossister - men kan se at jeg ikke kan konkurrere på alle varer når jeg ser på edbpriser.dk ?

Jeg søge derfor en billigere distributør , med et godt varesortiment og lager ?

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:52

der er DCS.dk, men de er ikke vildt billige. du kan stortset få varene ved Getmore til samme pris.

Det er svært som nystarter og en lille virksomhed, at kunne konkurere mod de store parralel import firmaer som getmore.dk

Mvh

Per Jespersen

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 18:56

Som lille virksomhed har du ikke en chance for at konkurrere på prisen på hardwaremarkedet!

De store køber stort ind, og nogle af grossisterne sælger selv ved siden af deres salg til virksomhederne. - DCS for eksempel!

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 19:30

Ja jeg er klar over at der er for meget konkurrence til at jeg kan være med så nu er det at jeg gerne ville sælge partivarer til firmaer og institutioner til en rimelig pris og her kan jeg godt være med.

Dog er min mening at der samtidig skal være lidt support med i købet så de ikke selv spilder tid med at prøve sig frem.

Jeg lever jo oprindelig af support og meget af det hardware jeg sælger til mine kunder er via min webshop. Det der er min force er server og netværksområdet og lidt pc support.

Her vil jeg gerne kunne levere noget god service med min hardware sådan at min kunder føler de får en færdig pakke. Jeg er ikke interesseret i flere privat kunder - så hvordan når jeg ud til firma kunder og institutioner ?

nogle ideer ???

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:42

Hvilke produkter og hvilke mærker vil du gerne sælge..? Det er nærmest umuligt at svare på dit spørgsmål uden at vide dette.. :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 20:08

Min webshop er på http://edbshoppen.dk - og det hvor jeg helst vil gøre mig gældende er på server området og netværk.

Jeg vil gerne sælge IBM eller HP servere samt linksys routere.

Og windows licenser

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:14

Altså du kunne jo kontakte Top Nordic og høre dem af, det kræver bare du køber for 50.000 hjem om året.

Men kender ikke deres priser og tror det er det samme, at du for ikke noget billigere medmindre du er en stor virksomhed.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:24
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:37

serverservice:

Ja jeg er klar over at der er for meget konkurrence til at jeg kan være med så nu er det at jeg gerne ville sælge partivarer til firmaer og institutioner til en rimelig pris og her kan jeg godt være med.

Dog er min mening at der samtidig skal være lidt support med i købet så de ikke selv spilder tid med at prøve sig frem.

Jeg lever jo oprindelig af support og meget af det hardware jeg sælger til mine kunder er via min webshop. Det der er min force er server og netværksområdet og lidt pc support.

Her vil jeg gerne kunne levere noget god service med min hardware sådan at min kunder føler de får en færdig pakke. Jeg er ikke interesseret i flere privat kunder - så hvordan når jeg ud til firma kunder og institutioner ?

nogle ideer ???

Nå, men så har du allerede fundet den eneste rigtige strategi, du efter min mening kan anvende som lille hardwareforhandler. Yes Salg af hardware alene - og især til private - er i dag blevet en leg for de kun store drenge. At holde prisen nede kræver en kæmpe kapital og en ekstrem høj omsætningshastighed. Der kan du bare ikke være med.

Hvis du holder fast i at fokusere på erhvervskunder, og du satser på at opbygge langvarige og tillidsfulde kunderelationer, hvor kunderne vænner sig til, at du løser de opgaver og problemer, som de har, så har du en god chance for at klare dig rigtig godt. Her er det servicen og pålideligheden, der er vigtigst - ikke prisen.

At du vil satse på servere og netværk er også en rigtig godt ting, for er er der som regel langt større avance på delene end på de små snoldede harddiske, bundkort og processorer, etc...

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 13:08

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)