Hej med jer Er det overhovedet muligt at finde sælgere, der gider hjælpe mig med telefonsalg af mit CMS? Jeg skal selv til og igang, men det er ikke en opgave jeg glæder mig til! Hvordan aflønner man sådan noget? Ren provision eller hvad? I må gerne skrive til min private email hvis i er generte :-) jesper.nissen@computerpeople.dk Venlig hilsen Jesper Nissen |
Hej Jesper,
Vi har erfaring med salg af cms over telefonen, og vil faktisk sige at vi ikke har haft særlig stor succes med dette da mange utrolig gerne vil se en sælger i øjnene før de aflægger en ordre. Du kan sagtens sælge en Cms side over telefonen, men der ryger bare mange i farten da der er utrolig mange der ikke er modtagelige overfor telefon salg. (Og det er jo utrolig surt at miste nogle som gerne vil købe en side men bare ikke over telefonen.)
Det vi har rigtig stor succes med er mødebooking hvor vi åbner døren til interesserede virksomheder. Vi finder interesserede kunder, aftaler et møde hvor en sælger får lov til at komme ud og demonstrere deres løsning samt afgive et tilbud, vi har erfaret at dette er meget mere resultatgivende en ren canvas, godt nok bruger du lidt ekstra tid og ressourcer på det, men du er også sikker på at du kommer til at bruge din tid hvor du er bedst, i stedet for at risikere at du bruger en hel dag på telefonen uden at få solgt noget.
Når vi booker møder på denne måde gør vi det på no cure - no pay, dvs du stiller nogle kriterier til et møde som du vil have det, vi booker møderne udfra de kriterier, og du betaler kun for de møder der bliver booket. Hvis du ikke er tilfreds med et møde eller der skulle komme en aflysning booker vi et nyt uden diskussion og ekstra beregning.
Du er meget velkommen til at kontakte os hvis du vil have nogel tips og råd omkring mødebooking, eller salg af Cms sider.
Med Venlig Hilsen
TMT Domain Telemarketing
www.tmt-telemarketing.dk