Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense 1 - 2 - 3

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu vil jeg prøve at lave en hjemmeside og tjene et par kr på lidt adsense kampanger.

skal man bare købe et domæne, opsætte en god side og tilknytte kampangerne? og opgive indtægterne til skat? eller skal man have cvr mv?

Mvh

AM

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 08:08

AMR:
opgive indtægterne til skat? eller skal man have cvr mv

Hej AM

Hvis du omsætter årligt for under kr. 50.000 (jeg er ikke 100% sikker på beløbets størrelse, men det er vist i det leje), så behøver du ikke at være momsregistreret og have et CVR nummer. Men du skal naturligvis have styr på alle de "fakturaer" du får fra Google AdSense og opgive det hele til SKAT.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 16. Jun 08
Skrevet kl. 15:33

dvs hvis jeg kan ligge min side gratis hos en ven og har et domæne, så skal jeg kun opgive det som indkomst på min årsopgørelse? er der andre ting jeg bør være opmærksom på?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:43

Herudover skal du vel være opmærksom på at overholde Googles retningslinier vedr. Adsense, så de ikke pludselig lukker din konto. Men ellers er det bare at gå i gang.

God fornøjelse med det.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:44

Jae, og så er en god side ikke nok. Du kan jo godt lave en side dine besøgende synes er god, men som google ikke bryder sig om. Så du skal nok også sætte dig ind i, hvad googles mave godt kan lide.

Mht. CVR-nummer, så tager det 5min at udfylde en ansøgning, og så får du svar inden for en uge.. Der er ikke noget smart ved ikke at gøre det.

Måske din side også bliver taget lidt mere seriøst, eller du tager det måske lidt mere seriøst, hvis du er registreret som erhvervsdrivende ;)

Mvh Jonas

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 16:24

Hej AMR

Jeg har en løsning som kan levere alt indholdet(teksten) til din hjemmeside(gratis) - hvis det skulle have interesse ?

/Riisager

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

AdSense-indtjening kræver, at du får lavet rigtig mange sider med meget indhold. En flot side med 5 - 10 undersider vil aldrig kunne betale sig, så skal der i hvert fald være en hel særlig grund. Samtidig skal man arbejde for at gøre siderne synlige. Trafikken kommer ikke af sig selv.

Jeg anbefaler krafigt, at du får flere domæener i gang; det forøger chancen for succes.

I øvrigt er min erfaring, at man får størst succes med de sider, som man virkeligt interesserer sig for rent indholdsmæssigt. Ellers bliver man hurtigt træt af at opdatere indholdet. Det nævner flere andre store AdSense-folk også.

Held og lykke med projektet :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 18:59

Med mindre man automatisere det :) så bliver man aldrig træt.

make it, forget it, repeat it

Tilmeldt 16. Jun 08
Skrevet kl. 19:44

Riisager:

Hej AMR

Jeg har en løsning som kan levere alt indholdet(teksten) til din hjemmeside(gratis) - hvis det skulle have interesse ?

/Riisager

Vil det ikke bare give en masse dobbelt contest? som ikke giver meget alligevel?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 19:47

Riisager:

Med mindre man automatisere det :) så bliver man aldrig træt.

make it, forget it, repeat it

Godt smarte, med mindre du skriver unikt tekst til hver side så bliver du hurtigere smidt af google end det tager at få en side på side 100

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)