Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense 1 - 2 - 3

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hxs.dk:

Godt smarte, med mindre du skriver unikt tekst til hver side så bliver du hurtigere smidt af google end det tager at få en side på side 100

hxs.dk -> Du er tilsyneladende ikke særligt smart. Vi smarte har faktisk metoder til at skabe helt unik og fuldt ud læsbart indhold.

Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:33

Hej igen,

Nu har jeg købt mit domæne, og ansøgt google i at blive oprettet, det er vel ikke et problem domænet ikke har så meget info endnu?

Mvh

Amr

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:16

Jeg er selv igang med et lignende projekt, og min kæreste har hjulpet mig med at sætte en hjemmeside op

i kan se den her. http://www.love-portalen.dk jeg er stadig igang med at køre den op så der er ikke så meget indhold endnu Smile men inholdet skal forstille at være romantiske ting. lige fra Krydstogter til strandture, hoteller, og romantiske opskrifter osv. så målgruppen er altså piger :)

men ser det rigtigt ud det jeg har lavet? og er der noget jeg kan gøre bedre.

Venlig hilsen

Miamaria

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 02:26

AMR:

Nu har jeg købt mit domæne, og ansøgt google i at blive oprettet, det er vel ikke et problem domænet ikke har så meget info endnu?

Selv blev jeg godkendt til Adsense for lang tid siden på baggrund af en hurtigt sammenflikket blogger-blog. Så jeg har ikke selv erfaring med deres proces for tiden. Jeg har dog læst på webmaster-fora rundt om, at de har skærpet kravene. Derfor kan du meget vel risikere at blive afvist, hvis du søger om godkendelse til Adsense baseret på et tomt domæne.

Sørg for at få fyldt noget indhold i domænet hurtigst muligt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 02:34

Hej Miamaria,

Du kan i hvert fald gøre en ting bedre: Lade være med at kopiere indholdet fra Arlas sider og i stedet skrive noget originalt indhold. Det vil øge sandsynligheden for at tiltrække besøgende fra Google. (og vil også være noget bedre stil end blot at kopiere andres skriverier).

Hvis din side primært består af kopier fra andre sider, vil du med al sandsynlighed havne i det supplerende index for langt de fleste søgninger og derfor meget sjældent blive vist for folk, der søger på relevante nøgleord for din side.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 20:34

Uha, hård tone i denne tråd. Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over, hvem der er ”smarte” her på forummet, men jeg vil dog alligevel pointere, at Google bestemt ikke er glade for hverken autogenereret indhold eller kopieret indhold. Dette er i direkte konflikt med webmaster guidelines, hvilket betyder overhængende risiko for at blive udelukket fra både indeks og AdSense. En forretningsmodel, der er baseret på enten autogeneret indhold eller kopieret indhold, er derfor, i mit univers, ikke videre langsigtet.

Til Riisager: Det lyder bestemt som et spændende system, du har udviklet/fundet. Jeg kender dog mange særdeles kompetente udviklere, der er blevet permanent udelukket fra AdSense, fordi Googles pludselig har ændret deres måde at spore autogenereret indhold. Kald mig bare konservativ, men jeg ville aldrig turde basere min indtægt på denne type koncepter.

Til Miamaria: Jeg synes selve konceptet ser fint ud, men pas på med at placere AdSense på sider uden indhold. Fx http://www.love-portalen.dk/category/Restauranter-i-Jylland.aspx. Google tillader ikke, at man placerer AdSense på sider under udvikling. Det ville være synd at blive lukket, blot fordi du ikke er helt færdig min dit indhold.

Til AMR: Jeg ville nok skrue lidt op for ambitionsniveauet. Hvis du vil have AdSense til at give en ordentlig indtægt, kræver det en pæn mængde trafik. Skab en hjemmeside, som folk gider besøge. Jeg er helt enig med Marcus (se længere oppe i tråden) om at det typisk giver størst succes at lave en side om et emne, som du rent faktisk interesserer dig for. Uanset hvad, ønsker jeg dig held og lykke med projektet.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 21:21

TIl Miamaria:

Det er ikke kun Arla du kopirer. "Bermuda blev oprettet som Storbritanniens ældste koloni i 1609 – og er rig på charme og historie. Øen byder jer velkommen til sin lyserøde strande og det fantastisk blåt vand og træer med purpurfarvede blomster" er f.eks. hentet fra http://www.cruise.dk/10.0.html?rid=25&rid2=590

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 11:38

Hej igen

Tak for venlige svar AdXpert. det hjælper så meget mere end dem som bare giver en dårlig samvittighed :(

Jeg kan jo ikke opdigte hvad andre tilbyder, men jeg vil frem over omformulere teksterne og skrive dem på min egen måde. så det ikke ligner en kopi. men jeg linker jo åbenlyst ind til de hjemmesider  jeg tager fra. det er jo ment som en "reklame" for dem. og et link til dem. så det er jo ikke fordi jeg "stjæler" noget fra dem. tværdigmod kan det være de får nogle nye kunder.

Er det skadelig at jeg linker til dem? hvis man ser i google øjne?

Venlig Hilsen

Miamaria

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 11:42

Roscoe:

skriv hvor du vil hen med det.  Istedet for bare at konstatere. ellers minder det mig mere om mobning i folkeskolen frem for hjælp Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 13:59

Hej Miamaria,

Hvis du skal have noget ud af din side, bliver den nødt til at indholde originalt indhold. Så længe du blot kopierer andres tekster og indsætter (med eller uden link), vil Google vælge at vise teksten på den originale side frem for kopien på din side.

Så selvom du synes, at det er hårdt, får du de bedste resultater ud af at skrive alle dine tekster fra bunden. Bliv inspireret af de sider, som du læser på, og skriv så alle dine indlæg helt selv med dine egne ord.

God skrivelyst og held og lykke med siden.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)