Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stregkode - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får jeg fat i en stregkode?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:31

Prøv at søg på google efter "barcode generator".

Alternativt kig inde på www.download.com

Der må findes masser af gratis stregkode-generatorer!

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 09:01

Nu er stregkoder, jo mange ting, men i dansk detailhandel bruger man EAN-13 ved kassesystemerne.

Hvis du skal til at give egne produkter numre, skal du købe et nummer hos www.gs1.dk

Hvis du skal lave en stregkode til en label, er denne hjemmeside god: http://www.tec-it.com/online-demos/tbarcode/barcode-generator.aspx?LANG=en (den kan lave en billedfil, der er i god nok kvalitet til udskrivning, bare husk at vælge nok dpi).

Så jeg er lidt i tvivl om, hvad det er, du reelt spørger om, men du er meget velkommen tilbage med yderligere oplysninger.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 09:10

Jeg skal bruge en stregkode som kan bruges i hele verden? Kan det fåes? Ellers en der kan bruges i Europa? eller Europa og Amerika?

Mvh.
Jesper Hvejsel

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 09:18

Jeg har kun prøvet det i DK, men GS1 er utrolig flinke at tale med. Jeg syntes meget på deres hjemmeside er "sort snak", men tager du en snak med dem i telefonen, er de rigtigt gode til at forklare det.

Det eneste, de ikke kunne hjælpe mig med var en barcode generator (de henviste til nogle meget dyre betalingsløsninger), men som jeg skriver findes det heldigvis på nettet - endda gratis, og den jeg nævner er rigtig god.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)