Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid er google om at finde nyt domæne?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har haft domænet www.volupto.dk oppe at køre i over en måned nu. Det er et helt nyt domæne og google skulle ikke have nogen problemer med det. Det er registreret ved google addurls for 2 uger siden og det er stadig ikke at finde. Der har ligget 1 link fra anden side i 2 uger også.

Hvor lang tid kan man forvente der skal gå?

Vh. Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30

Det er svært at gi' et præcist bud på.  Men du kan gøre følgende for at speede tingene op

1) Oprette en Google Webmaster Central-konto og tilføje et sitemap. Ad den vej kan du også finde ud af, om der er tekniske problemer, der gør, at dine sider ikke indekseres.

2) Skabe flere indadgående links. Fra social bookmarking sites, microblogs, blogs, Usenet, Google groups. Problemet med det link, du har nu, er måske, at det er fra en side, der sjældent crawles.

3) Opret et RSS-feed, hvis du ikke allerede har gjort det, og tilmeld det til RSS-directories (fx danske RSS-land, overskrift.dk, blogbot.dk, osv.)

Læs evt. mere her:

Få din hjemmeside fundet hurtigere af Google

5 ting der kan fucke din crawling/indeksering op

De bedste hilsener

Kasper

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:45

Et link fra Amino er et godt sted at starte, når man gerne vil have indekseret et nyt domæne. Amino bliver crawlet konstant pga. høj pagerank/mange links og høj aktivitet.

Er du aktiv på andre fora, der tillader links i signaturen, så læg dit link der også.

Har du en blog eller kender du andre med blogs/hjemmesider, så få dem til at linke til din hjemmeside.

En håndfuld fornuftige links fra sider, som ofte besøges af googlebot, vil være nok til en hurtig indeksering. Jeg oplever aldrig, at det tager mere end to dage, før en ny hjemmeside er indekseret.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:16

Som der er blevet skrevet er det en god ide med et link til www.volupto.dk her på Amino, hvilket jeg nu har lavet for dig. Smile

Ellers gælder det om at få et link eller to fra sider der ofte besøges af google (sider der løbende bliver lagt nyt indhold ud på). Jeg kan kun tilslutte mig Frank - det tager ikke mere end en dag eller to før en ny side bliver besøgt af google hvis ovenstående er opfyldt.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:45

Hej,

Tak for svar! Jeg ser frem til at siden kommer op på google efter den nu er nævnt på Amino:)

Jeg har set i andre indlæg at folk ikke giver meget for google addurls. Jeg begynder at tro det, når der skal gå mere end 2 uger før google-bot har tid til at kigge forbi...

Vh. Jesper

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 23
Fra  Conversionlab A/S Skrevet kl. 23:50

Hej Jesper

Jeg har selv for nyligt oprettet et site, http://www.nyt-tag.dk og venter utålmodigt på, at Google finder det. Jeg har dog et forslag til dig: Søgeordsoptimer din side med det samme, så Google rangerer dit site bedst muligt fra starten. F.eks. bør titlen på din forside ikke være "volupto.dk" men f.eks. "Vibrator | dildo | sexlegetøj | Køb vibrator og dildoer her". Det kan godt være, du slet ikke sælger dildoer - men det er højst sandsynligt det, dine kunder søger på.

Mvh. Rolf Pedersen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 3 person

Forslag:

Var det ikke en ide, at oprette en emne/tråd under SEO (søgemaskineoptimering) hvor folk bare kunne skrive deres URl på den hjemmeside de ønsker Google skal finde.

Så behøver man ikke "snige" sit hjemmeside link ind i en tråd hvor den ikke høre hjemme.

P.s. Hvis i har lyst til at læse om hvordan det er at redde et andet menneskes liv så gå ind på www.min-oplevelse.dk og læs min historie.

Kan i se pointen? Wink

De bedste hilsner

Jacob

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:26

Hej Jacob,

Du kan også bare skrive din hjemmesides URL i din signatur, og så ellers bidrage til Amino, hvor du synes, du har noget at byde ind med. (Evt. bare i Cafe-afdelingen, hvis du er helt blank på alle andre områder). Så skal du hurtigt få de links, som du er ude efter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Med god linkbuilding kan du komme på Google inden 3 dage det udelukkende et spørgsmål om hvor meget energi du lægger i at gøre dit domæne synligt.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)