Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid er google om at finde nyt domæne?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Med www.christiansen-medico.com oplevede jeg det samme. Der skete ikke rigtigt noget. Derfor lavede jeg et link fra et andet site jeg har og som jeg kan se Google besøger hver dag. Efter et par dage var Christiansen Medico med i Google. Af samme grund har jeg også medtaget URL'en i min signatur, så jeg kan kun tilslutte mig de andres råd.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:51

Det sidste tog under 5 timer at få på google....

Et par links fra de rette sider er alt der skal til.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:19

Lidt merkligt er det.. Jeg har lagt op links overalt men Google hart fortsat ikke fundet ud af min side. Nu er det gået en uge :-)

Kan i kige på www.nhuy.dk og se hvis det er nået galt?  Det er en Webedit side, hostad af DanDomain. Det lykkedes meg att få in startsiden uden frames men hvis man klikker på links så kommer frames till (det er helt OK, jag vil at startsiden skal ha al relevant tekst)

Nhu-Y i Frederiksberg - Import fra Øst - Buddhaer Kimonos Kunst Broderier og skulpturer

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:42

Så ser det da ud til, at sitet er kommet op på Google. Det har i hvert fald en page rank på 1 nu.

Mvh.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:49

LOL!  Jag har bestilt adwords så det kommer op i "sponsored links" men google har fortsat ikke indekseret den :-)

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:01

I min søgemaskine (med de indstillinger jeg har på søgemaskinen), kommer dit site nu op på en tredje og fjerdeplads. Og så kommer de links, der er lagt ind på Amino til sitet på 6. pladsen :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:09

Hej Aarto,

Jeg vil tro, at du har det problem, at du har lagt en næsten præcis kopi af din tekst på hjemmesiden op på f.eks. mitkbh.dk.

Når Google så finder en ny side med udelukkende det samme indhold som på en side, den allerede har i indekset, er der ingen grund til at optage den nye side i indekset også.

Skriv din tekst på hjemmesiden om, så den bliver original. Så skal der nok ske noget.

Fra århus
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:23

hej jeg har samme problem jeg har haft siden www.shoppingg.dk i et par måneder nu og kæmper en sej kamp med hvad man skal gøre for at komme på google og når jeg så ser på google hvad den finder så er det mine indlæg og ikke mine sider, det skal lige siges jeg bruger wordpress til min hjemmeside, så hvis der er nogen der ved hvad jeg kan gøre for at de lander på mine sider hvor jeg har mine ting istedetfor mine indlæg ville det være en stor hjælp.Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:07

Søgt på volupto på Google - ligger volupto.dk nr. 2 - så velkommen på Google og held og lykke med din webshop - Brian

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Tranholm:
Søgt på volupto på Google - ligger volupto.dk nr. 2 - så velkommen på Google og held og lykke med din webshop - Brian

Tråden er tudse gammel. Den er død. Lad den dø. ;-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)