Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adobe expert søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Alle mine brevpapir, brocurer m.m er lavet i adobe, og siden jeg har fået ny add, firmanavn m.m. ønsker jeg en der kan rette i diverse filer og sende dem til mig.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:51
  Hej Nickolei

Du er da velkommen til at sende dem til mig i MediaMouse. Vi har dog en begrænsning i vores normale mailbokse på 25MB, så hvis det fylder mere end det, så må du lige ringe eller emaile - så får jeg dig oprettet på vores DropZone, hvor vores kunder udveksler større filer med os.

Min email er jesper snabelA mediamouse.dk

Nu ved jeg ikke hvor mange dokumenter det er du skal have rettet i - og hvordan det som skal rettes er placeret i filerne - så jeg vil godt lige se dem først, før jeg kan give dig en pris (selvfølgelig en god en) på rettelserne.

/Jesper

www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 19:00
Jamen.. Du er da også velkommen til at sende dem til mig.. Evt. zip dem inden du sender dem..

Er nok også lige nødt til at kigge dem igennem inden jeg kommer med en fantastisk pris.. Skal du også have en tryk pris, for så kender jeg et godt og billigt trykkeri.. ( ikke lasertryk eller hvad de nu heddder) Men du siger bare til..

Min mail er tnt(at)tnt-factory.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:25
I lighed med de andre, skal jeg også lige se materialet, før jeg evt giver tilbud.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)