Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt navn+hjælp til logodesign

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg er i fuld svin med at designe min første kollektion af børntøj til børn i alderen 0-10 år.  

Kollektionen er opdelt i 2 "stilarter":

1. En med afslappet tøj i "pang"farver det meste i jersey - dvs. elastisk stof

2. En med finere tøj - dvs. tøj, dvs tøj, der stadig kan leges i og bruges til hverdag, men som også kan bruges ved festlige lejligheder.

Har styr på det meste af det praktiske såsom regnskab, moms, markedsføring, lokaler mv. men jeg mangler brændende et SUPER GODT navn. Er ikke til navne i stil med "Mig og min søster", "bror og søster", "prinsen og prinsessen" ect. Synes ikke helt at de passer til konceptet, men hvad pokker skal jeg finde på? Noget ordinært, stilrent, godt klingende, men alligevel gerne et navn, man med det samme relaterer til børnetøj. Gode forslag modtages med kyshånd.

Ligeledes mangler jeg en kreativ person, der billigt!!!! kan lave et super fedt logo og evt. hjemmeside med netshop (ja, ved godt at man ofte får hvad man betaler for, men alligevel...). Er meget kræsen. Hader fx. når man skal scolle ned på en hjemmeside - kan meget bedre lide at bladre. Er jeg den eneste, der har det sådan, eller er der en teknisk forklaring på, at rigtig mange hjemmesider, især standart netshops, er bygget op således?

Håber, at der er nogle derude, der kan hjælpe.

Hilsen fra

Tulle

PS. Nogle, der har erfaring med firmaet Qualitex, der har adresse i Næstved med egen systue i Polen. Her tænker jeg på kvalitet, pris, punktlighed i levering osv. Måske nogle kender til alternative, men anbefalelsesværdige systuer i Dk eller udland?

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:02

Der skulle selvfølgelig stå "i fuld sving...."...beklager

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:11

"CC Junior"
Comfort Clothes for Juniors :-)

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne hjælpe dig med logo og identitet. Jeg har 6 års erfarring som Art Director i modebranchen.

Du kan læse lidt om mig på www.kidletter.dk - her kan du også finde mine kontaktoplysninger, hvis der er noget jeg kan gøre for dig.

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

.........og hvad angår navn - hvad med bukke bruse??  (dansk eventyrligt tøj)

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 13:38

Hej

Det kan tit være en hjælp at spørge din familie, når du skal finde på navne. Men men men! Efter min bedste overbevisning, er navnet dig! Det vil sige at dit navn til din butik bør være noget der kommer fra dit indre. Jeg har været igennem mange andre navne, før jeg fandt ComputerPeople, og der var ingen andre end mig selv, der kom med noget rigtig brugbart.

Med hensyn til hjemmeside, vil jeg gerne hjælpe dig, men måske du leder efter en etableret løsning såsom Dandomains eller Scannets? Den ved jeg der er mange der bruger på grund af deres veludbyggede webshop.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 23:48

Hej Tulle.

Prøv Grafisk Produktion Odense til både logo og hjemmeside. Der kan du også se deres referencer...

Held og lykke.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:57

Hej Tulle

Vi kan være dig behjælpelige med hele processen, eller blot dele af den.

Som fullservice kommunikationshus, udvikler vi alt fra idéer til virkelighed, logodesign, hjemmeside og webshop, til realisering og kommunikation af dine idéer.

Og ja... pris og kvalitet hænger jo altid sammen. Til forskel for vore konkurrenter har vore produkter dog kun én fast pris, alt inklusiv. Ingen uforudseete gebyrer, ekstra-regninger og tilkøbsmoduler. Alt i ét ;)

Kontakt undertegnede på mmb@sydkom.dk eller tlf. 30 254 254 for en yderligere dialog om dine behov i forbindelse med opstarten af din virksomhed - og hvilke af vore løsninger der kan hjælpe med at realisere dem.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:58

"Møgunger" 

Kunne være et genialt navn...........

Mvh

Mr. Positiv

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:00

Forventer 5% når du har tjent din første million. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)