Hej alle aminoer! Jeg er i fuld svin med at designe min første kollektion af børntøj til børn i alderen 0-10 år. Kollektionen er opdelt i 2 "stilarter": 1. En med afslappet tøj i "pang"farver det meste i jersey - dvs. elastisk stof 2. En med finere tøj - dvs. tøj, dvs tøj, der stadig kan leges i og bruges til hverdag, men som også kan bruges ved festlige lejligheder. Har styr på det meste af det praktiske såsom regnskab, moms, markedsføring, lokaler mv. men jeg mangler brændende et SUPER GODT navn. Er ikke til navne i stil med "Mig og min søster", "bror og søster", "prinsen og prinsessen" ect. Synes ikke helt at de passer til konceptet, men hvad pokker skal jeg finde på? Noget ordinært, stilrent, godt klingende, men alligevel gerne et navn, man med det samme relaterer til børnetøj. Gode forslag modtages med kyshånd. Ligeledes mangler jeg en kreativ person, der billigt!!!! kan lave et super fedt logo og evt. hjemmeside med netshop (ja, ved godt at man ofte får hvad man betaler for, men alligevel...). Er meget kræsen. Hader fx. når man skal scolle ned på en hjemmeside - kan meget bedre lide at bladre. Er jeg den eneste, der har det sådan, eller er der en teknisk forklaring på, at rigtig mange hjemmesider, især standart netshops, er bygget op således? Håber, at der er nogle derude, der kan hjælpe. Hilsen fra Tulle PS. Nogle, der har erfaring med firmaet Qualitex, der har adresse i Næstved med egen systue i Polen. Her tænker jeg på kvalitet, pris, punktlighed i levering osv. Måske nogle kender til alternative, men anbefalelsesværdige systuer i Dk eller udland? |
Der skulle selvfølgelig stå "i fuld sving...."...beklager