Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NAVN ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg søger efter en navn til et håndværker virsomhed hvor der virkelig bliver lagt vægt på kvalitet ?

Nogle ideer?

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:16

Hej

Hit med nogle flere flere oplysninger Wink

Er du murer, tømrer, snedker eller noget helt fjerde.
Hvilken slags arbejde laver du. Er det et enmandsfirma, der fortrinsvis skal udføre spjældarbejde for privatkunder eller skal du leve af licitationer og have 30 mand ansat.
Ordet "kvalitet" bliver du nødt til at definere. Det er et af det danske sprogs mest brugte og misbrugte ord, så hvad lægger du i ordet og hvordan vil kunderne opleve det.

Har du selv nogle ideer eller forslag, som Aminoerne kan tage udgangspunkt i eller brygge videre på, vil det også være til stor hjælp. Vi kender jo intet til dig Smile

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:22

Og hvilke navne har du selv tænkt på, og gået helt væk fra.

Så vi ved hvilke vi ikke skal spilde din tid med Wink

mvh Jonas

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:04

Okay det skal ikke bare være ML  byg eller entreprise 

Det må godt være noget med byg og så noget der bare lyder som om man virkelig får kvalitets arbejde

Og vi laver ALT

Fra Søborg
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:17

Kval Entreprise "vi går ikke på kompromi med kvaliteten"

AML Entreprise "når kvaliteten er vigtig for dig" (www.amle.dk er ledig)

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:33

byggeralt.dk er ledig.

ildsjæl

Fra Odense
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:50

Da jeg skulle finde et godt navn til mit sidste firma, tænkte jeg meget over hvad det skulle indeholde og udstråle. Faktisk brugte jeg over 1år på det. Firmaet handlede om sund takeaway mad med italiensk islæt. Jeg vidste det skulle være et begreb som sagde noget om mit koncept, "smagte blødt", var enkelt. Jeg åbnede sanserne og på ord alle vegne i flere måndeder. Til sidst greb jeg til en italiens ordbog og skrev en hel liste med ord, jeg synes overholdte mine krav. På den måde fandt jeg navnet "senso" der betyder "sund fornuft".

Der er utrolig mange byggefirmaer der har navne der siger noget om byg, men hvad med at tænke i humor istedet. Jeg er stødt på et tømmerfirma der hed "Kirstens tømmermænd" et fantastisk navn, synes jeg.

Held og lykke 

P.s. jeg har lige oprettet mig som bruger, så jeg ved ikke rigtig om jeg har gjort det korrekt her.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

Hej Martin

Da jeg skulle finde et navn til min virksomhed tænkte jeg først på noget med mig og min partners navne. Det fungerede ikke. Så tænkte jeg: hvilken målgruppe har jeg? Hvad tilbyder jeg dem? Det gjorde valget sole-klart: Band Branding.

Jeg håber at du finder et godt navn :)

Mvh

Malte Hvid

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 20:48

Hej Martin

Du skal ikke ligge for meget energi i det rigtige navn, en nystartet håndværker virksomhed bliver målt på kvalitet til tiden, så skal kunderne nok komme via anbefalinger og referencer. Find et mundgodt navn, og så bare ud og lave noget kvalitet til tiden, bare klø på så skal det nok lykkedes uanset hvad navn du har.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:50

Hej Martin!

Kommer fra samme branche, og sad selv i samme båd mht. valg af firma navn!   For mit vedkommende har jeg et enkeltmandsfirma, hvor jeg ved hvad jeg kan levere, nemlig kvalitet, så derfor valgte jeg at holde det simpelt for at signalere hvad jeg leverer, nemlig mig selv!   Folk skal naturligvis finde ud af dette, men håber med tiden at folk forbinder mit navn men en positiv oplevelse! Efterfølgende har jeg fået designet et meget simpelt, men stilfuldt logo, ikke et af disse typiske håndværker logoer med dårlige rim og "sjove" mænd med en hammer!!!!    -håber snart at kunne uploade det her.

Mvh.

Peter Bech, Tømrer  & Snedkerfirma.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)