Hey.. Jeg har læst frem og tilbage her på Amino, men finder ikke rigtig de oplysninger jeg gerne vil ha'. Indrømmet det jeg gerne vil vide ER svært at svare endegyldigt på. Men måske nogen kan give en ledetråd... Jeg går med planer om at starte en web-shop op, - bare en "lille" en indenfor herretøj, branche erfaring, indkøbserfaring m.v. koncept er så nogenlunde klar oppe i mit hoved.;-) Men for at kunne sælge noget - må man ha' kunder i butikken. Er der nogen der har nogen som helst ide om, hvor mange besøgende man kan forvente som nystartet, uden erfaring i e-handel. Jeg regner med at burge Google Ad-words som primær markedsføringskilde. - Men der skal jeg jo også prøve mig lidt frem og tilbage, for at finde lidt netop de ord som giver de fleste klik. Men hvis man nu antager at jeg er rimeligt ferm til det. Hvor mange besøgende kan man så få - den 1. md., 2.md. 3. md o.s.v. frem til 12. md. Er der nogen som helst som kan give et kvalificeret gæt? Jeg ved den er svær, men jeg er ved at blive sindssyg af at tænke på det....:-)) |
Hvor mange besøgende, du vil få, er jo ikke afgjort at, om du er nystartet eller ej. Det bestemmes jo udelukkende af, hvor meget du markedsfører dig selv.
Med hensyn til AdWords, så kan du jo helt selv bestemme, hvor mange klik, du vil have. Det afhænger bare af, hvor mange penge, du vil bruge på det!