Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå søgemaskiner

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Så kan jeg regne ud at du er en af dem der fortsat hænger fast i gammeldags, server log analyser. Alle os, der er mere fokuseret på brugeradfærd, marketing og konverteringer er for længst flyttet til klientbaseret tracking :)

Jeg vil iøvrigt mene at det er et meget dårligt argument, at lægge en fil på sin server, bare fordi der er nogle der forespørger på den, såfremt den faktisk ikke skal bruges til noget.

Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:16

Jeg har oplevet at google lægger "mysite.dk/atom.xml" op som søgeresutat. Jeg ville hellere have det var "mysite.dk/blog.html". Kan man ikke med robots.txt eller sitemap.xml undgå at atom.xml eller rss.xml popper op som søgeresultat?

Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JEG ER NY OG HAR ET SPØRGSMÅL :D:D

Je gdriver 2 virksomheder hvor min bedske reklame er google adwords... Ved ikke om der er nogen der kan svare men her kommer det...

Jeg går mange klik men knap så mange mails som jeg før fik, men det mit spørgsmål er. Jeg betaler ca 5000.- om UGEN på at ligge der og så

begynder det altså at blive mange penge.. Er der ikke nogen der ved hvordan man kan ligge ca i top uden at skulle give så mange penge men alligevel

komme frem når man søger på det enkelte søgeord ??

Mvh

Miki

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:52

Jeg synes tråden bevæger sig lidt i forskellige retninger nu. Hvis der er spørgsmål som ikke har med trådens oprindelige emne at gøre, bør I stille det i en ny - ellers bliver denne rodet og ubrugelig.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 10:09

Mikkel deMib Svendsen:
... cut ... Det ville svare til at sætter et skilt op på et SUPER-SAFE pengeskab med teksten: Må ikke åbnes :)

He he he, den kommentar fik mig til at trække på smilebåndet :-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)