Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web/Programoer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne indhente et tilbud fra folk eller virksomheder der har kompetensen.

Hvad vil det koste at lave en Facebook/Myspace kopi...? Eller noget der minder om det. Skal bygges op fra bunden saa ingen faerdige scripts eller lign. Samt en masse specifikke modifikationer og aendringer.

Samt en bud paa en tidshorisont.

Er ikke PT et aktuelt projekt, men kunne meget vel blive det i en naer fremtid.

Mangler du noget fra London ???

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 12:13

Christor:
Skal bygges op fra bunden

Hvorfor i alverden skal den dog det? Der findes 100 forskellige færdiglavede community-scripts, man kan bruge til den slags!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:14

Sidst vi lavede et pristilbud på et lignende projekt var udviklingstiden 6 mdr og prisestimatet var på 2.5 - 3.0 mill.

Dbh

Mikkel Christensen

Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:20

Patrickb:

Det er et spoergsmaal om at gore tingene ordenligt og ikke tage halve losninger, eller springe over hvor vandet er lavest. Det vil aligevel ende med at scripted ikke kan bruges til de opgrdaeringer man evt oensker.

Mangler du noget fra London ???

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 12:23

Bare lige for at sige en ting. I behøves ikke absolut bygge ALT op fra bunden. Jeg kan godt sætte mig ind i at i vil have kvalitet, men idag findes der masser af færdige frameworks, der kan give jer den GUI som i ønsker, altså en Rich Internet Application agtig. Jeg bruger selv Richfaces til java, og JQuery til at lave mit CMS, og du kan nærmest alt. Kontektsmenuer, drag and drop, fil træer, med mere.

Vi har virkelig sparet tusindvis af udviklingstimer ved at benytte færdige værktøjer.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 12:26

Hvis du går op i nogle af de tunge community servere, så kan de laves om til, lige hvad du har lyst til.

At lave det fra bunden vil formentlig tage mindst 6 måneder, som Mikkel siger, og hvis du virkelig har en god ide, så ville det da være ærgerligt at vente 6 mdr. med at få den op, for så er det nok snuppet i mellemtiden!

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 12:33

Vi kan evt. tilbyde en løsning for ca. 180.000 kr. det vil tage ca. 3 mdr.

Mvh.

IE Solutions.

Venligst skriv en PM, hvis dette har din interesse.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)