Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på www.minparfume.dk - Julerabat til aminoer på 10%

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har just åbnet www.minparfume.dk som er et online-parfumeri.

Har stirret sig blind på det og har brug for jeres konstruktive kommentarer.

Hvis du bestiller så brug desuden rabatkoden: Amino10    Så får du 10% ekstra rabat.

Mvh

Michael

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 00:33

Hej Michael

Tillykke med åbningen af webshoppen Big Smile

Det første jeg bemærker er "mangel" på tekst. Skriv meget mere omkring det enketle produkt, fortæl deres individuelle historie så kunderne ikke kan undgå at føle de bare SKAL have den.

Som bonus får du med meget tekst også gjort google glad Smile

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:15

Gode produkteksempler fra start.

Lidt mere tekst på forsiden ville ikke gøre noget. Nogle afsnit og sådan.

Mvh Jonas

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:39

Flot side! Den kan jeg godt li'. :)

Jeg synes dog du skal dele kategorierne op i mærker (måske ikke så relevant nu, da der ikke er så mange - men det ville da være træls at skulle til at dele alle de andre op, når du en dag beslutter dig for, at der er for mange til at det kan være på en side). Edit: WOW - troede jeg da lige! Indtil jeg så "10/181" oppe i toppen under herredufte - ja så skal der sgu deles op efter mærker! :-) Jeg gider ikke sidde og bladre 18 sider for at finde min parfume. Og duft skal helt sikkert også kunne deles op i aftershave, edt, parfume osv.

Bestillingssedlen synes jeg er lidt ulogisk - vil gerne have bygget den ind med produktinformationen, men det er måske bare mig :-) Søgefunktionen virker fint - dog synes jeg det er lidt synd, at når man søger, man så ikke kan se om det er en herre eller dameparfume i oversigten??

Og hvor er indkøbskurven henne??

Edit: og når der er 10 produkter pr side, skal de da deles op i 2 rækker á 5 - ikke en á og en á 4 :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)