Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ScanNet profileringsmodul - er det ikke forrykt??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu set en del indlæg vedr. ScanNet profileringsmodulet som koster 250 kr/mdr. Modulet giver mulighed for 2 simple ting: meta-tags på produkter og et sitemap. Så er det så jeg spørger - er det ikke helt forrykt at det skal koste 250 kr/mdr. at få en så simpel standard funktion som sitemap på en webshop nu vi snart skriver 2009???

Mvh. Jeppe

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:29

Jo, det lyder da helt vanvittigt!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:51

At det er et tillægsmodul kan undre meget... Det svarer lidt til at købe en bil, og når den så bliver leveret så er der ingen hjul på, og når man så spørger sælgeren, så siger han at dem skal man da købe ved siden af.

Men det er jo forretning lige som med alt muligt andet?
Hvis jeg var scannet, så vil jeg lave modulet som en fast del af shoppen, og så evt. hæve prisen en smule.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 15:01

Jeg synes, ScanNet skulle vågne op eller gøre sig klar til at blive slået ihjel af innovative konkurrenter!

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 15:39

Enig... og det er i øvrigt meget lidt der bliver udviklet på Scannets webshop, Synes snart de halter lidt bagefter i forhold til hvad der er af muligheder.

Men er de rnogen der kan anbefale andre som har flere/smartere funktionaliteter til samme eller bedre pris og med samme driftsikkerhed og hjælpsomme kundeservice? På den front er de nemlig super gode og det tæller en hel del herfra.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:43

Tja, det ser jo ud til at de har masser af kunder (og folk bliver også ved med at anbefale dem her på amino).

Så at inkludere det som standard vil jo være at sige farvel til et ret stort antal tusinde kr. hver måned, når kunderne nu kommer alligevel.

Man kan vel ikke bebrejde dem at de forsøger at tjene så mange penge som muligt. At kunderne så ikke sætter sig ordentlig ind i hvad de køber kan vel kun være kundernes eget problem, right?

patrickb:

Jeg synes, ScanNet skulle vågne op eller gøre sig klar til at blive slået ihjel af innovative konkurrenter!

Nu har de jo gennem en længere årrække leveret en ret dårlig løsning og alligevel bliver de ved med at have en meget stor kundeportefølje, så mon ikke det ville være sket for lang tid siden, hvis det var meningen at det skulle ske?

Mvh Peder

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:46

Måske det er forrykt, men profileringsmodulet er et must, hvis man vil have at ens butik skal være synlig i søgemaskinerne.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:50

Ligesom andre firmaer, der også tjener mange penge på mærkelige ting, må vi jo bare rose Scannet for deres dygtige salgsstrategi. Men ja, høje priser på en lav ydelse åbner da op for innovative konkurrenter. Ligesom i American Gangster, hvor Denzel Washington kom med et produkt, der var bedre og billigere end konkurrenternes.

Ok, måske ikke helt som i American Gangster.. :-)

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 21:51

Peder TakeTwo.dk:
Nu har de jo gennem en længere årrække leveret en ret dårlig løsning og alligevel bliver de ved med at have en meget stor kundeportefølje, så mon ikke det ville være sket for lang tid siden, hvis det var meningen at det skulle ske?

Ja, men efterhånden findes der så mange CMS'er, at man kan fodre svin med dem - og mange af de bedste er gratis. Det er bare et spørgsmål om tid, så bliver der ryddet op blandt de bagstræberiske!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:49

Jeg synes det er fair nok. Vi har haft Scannets shop i 6 år og i den periode er prisen såvidt jeg husker ikke steget... eller dvs. man ER selvfølgelig nødt til at tilkøbe modulet, så på den måde er den jo steget, men det er trods alt en ny funktion der er kommet til siden starten.

Det er jo ikke anderledes end de fleste andre webshops. Her betaler man en pris for shop og en pris for betalingsmodul. Og hvem kan undvære betalingsmodulet? :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)