Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Webmasterværktøj - Scannet

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som ved hvor jeg skal indsætte bekræftelses-metatag'et på vores webshop fra scannet......så vidt jeg selv kunne forstå skal det placeres i sidehovedet, men dette virker tilsyneladende ikke.......nogen som kan hjælpe??

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:15

Er det ikke nemmere at vælge den anden metode, altså at lave en tom html-fil med et navn, du får besked på og så uploade den på dit site?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:20

jo sikkert, men det kan man ikke med en scannet webshop.......og netop derfor jeg spørger til det andet!

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:33

Nååårh "scan-net" webshop! Jeg tænkte også, hvad mener han med scannet - scannet ind eller...?! Big Smile

Jeg har ikke selv gjort det med meta-metoden, men det meta-tag, du får af google, skal sidde mellem <head> og </head> i din html. Du kan altid kontrollere, om den sidder rigtigt, ved at sige "vis kildekode", når du er inde på din website i din browser.

Er problemet, at du ikke ved, hvordan man får adgang til at indsætte det det rigtige sted i scannet, eller har du indsat det og undrer dig over, at det ikke virker. I sidstnævnte tilfælde, så prøv at giv mig et link til din side.

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:54

Send html filen til scannet, så sætter de den ind. :-)

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:36

Mig bekendt kan du ingen af delene med en ScanNet Webshop - altså hverken indsætte metatags i header eller få en fil lagt i roden.

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 21:27

Jeg bruger Webmasterværktøj på min kones Scannet butik.

Jeg bad i 1. Omgang om ftp adgang, hvilket support oplyste ikke var mulig, derefter fremsendte jeg html filen som support placerede i roden. (I hvert fald godkendte Webmasterværktøj nu brug af sitet )

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:30

jjam:

Jeg bruger Webmasterværktøj på min kones Scannet butik.

Jeg bad i 1. Omgang om ftp adgang, hvilket support oplyste ikke var mulig, derefter fremsendte jeg html filen som support placerede i roden.

Det var da herligt at høre - og helt nye toner fra ScanNet. Tak for info!

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 21:45

Det var da herligt at høre - og helt nye toner fra ScanNet. Tak for info!

Jeg tjekkede lige min mail arkiv - mails var fra 11-11-2007, så det har nu gjort et stykke tid. Det kan også være jeg bare har været heldig med den supporter der behandlede sagen.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:22

Tak til alle for input!

Jeg har netop snakket med supporten hos scannet, og deres første svar var at det ikke kunne lade sig gøre....men som iværksætter og gammel sælger, tager jeg ikke et nej for et nej. Så jeg sagde at dette var vigtig for os som virksomhed, og at de tidligere havde gjort det for andre (læs jjam). Det tog han til efterretning og bad mig sende dem filen, så vil de kigge på det.

Så nu må vi se om det så sker. Men har kun gode erfaringer med deres support så har ikke grund til at tro andet.......jeg skriver en opfølgning på om det sker, så i andre scannet webshop ejere ved om i har samme mulighed.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)