Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor går det galt på vort site? (MinAdvokat.dk)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Fra  MinAdvokat.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob.

 

Tak for tippet - tilmeldingen er hermed gjort.

Med venlig hilsen

Ulrik Grønborg

Fra Århus
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Fra  MinAdvokat.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

 

TAK for de mange indlæg.

Jeg havde nok frygtet en mere "barsk" tone og nedsabling af vores sites farvevalg, kodning osv - tak for de mange pæne ord.

Til de enkelte besvarelser vil jeg sige:

Emil: Tak for tippet med links i overskrifter – det må ændres i designet!

Patrickb: God idé med tydeliggørelse af priserne – det nytter ikke noget, hvis folk ikke kan finde prisen, så vi kaster os over det prompte. Google Analytics er vi ikke så ferme til.

Anders Christensen: Kære Anders - tak for din opringning. Du er forhåbentlig skrap til Google Analytics. Vi ses til møde i morgen kl. 11 – tak for, at du kan rykke ud med så kort varsel.

 Christian iMarketing: Tak for tilbudet om hjælp. Jeg vil gemme dit navn og kontaktoplysninger til evt. senere brug. I første omgang har jeg fået kontakt med ovennævnte Anders Christensen (han har kontor i samme by (Århus) som jeg).

 Gazela: En interessant idé: At tage snakken med folk pr. telefon før der laves et udkast i stedet for efterfølgende, når de har modtaget udkastet. Jeg vil drøfte det med mine kolleger. Måske det kan skabe lidt ekstra tillid hos folk, der overvejer at bestille – måske det er overflødigt og kræver ekstra tid (og penge)? Det er helt sikkert noget, som vi vil drøfte nærmere internt.

Indtil vi kan tage en virtuel kop kaffe Coffee med folk, vil der dog altid være nogen, der foretrækker det personlige møde med advokaten fremfor internettet. Så kan jeg nok så meget fremhæve fordelene ved internettet, prisbesparelsen, tidsbesparelsen osv. Vi har dog aldrig forestillet os, at vi ville kunne appellere til alle - folk og deres behov er heldigvis forskellige, også i deres tilgang til advokathjælp. 

 Christian iMarketing har en fin pointe i, at ”dem, der siger, at noget ikke kan lade sig gøre, bør ikke afbryde dem, der er i færd med at gøre det” Wink 

En meget stor del af vores henvendelser kommer eksempelvis fra medlemmer af Ældre Sagen – IT-kundskab og tillid til nettet er ikke så lille, som man kunne frygte.  Gazelas tip om en anden bestillingsprocedure er dog stadig godt og tankevækkende – måske det kan nedsætte det ”frafald”, som vi kan konstatere.

Igen: Tak for de mange fine inputs - de vil blive genlæst adskillige gange.

 

Med venlig hilsen

Ulrik Grønborg, adv.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak, Ulrik for den pæne tilbagemelding.

Jeg har nogle gange selv været  "ude med riven",  når jeg kan se, at nogen, grundet manglende viden, er ved at kaste sig ud i noget dødsdømt.

Men i de tilfælde gør jeg det også for at hjælpe. Også selv om hjælpen ikke leder hen til det ønskede (urealistiske drømme)resultat.

Så derfor er det da også rart nogle gange at kunne fortælle, at I bare skal køre på og se at få optimeret systemet.

Jeg vil under alle omstændigheder ønske jer held og lykke Wink

Venlig hilsen,

Christian  

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)