Hej Jakob.
Tak for tippet - tilmeldingen er hermed gjort. Med venlig hilsen Ulrik Grønborg |
TAK for de mange indlæg.
Jeg havde nok frygtet en mere "barsk" tone og nedsabling af vores sites farvevalg, kodning osv - tak for de mange pæne ord.
Til de enkelte besvarelser vil jeg sige:
Emil: Tak for tippet med links i overskrifter – det må ændres i designet!
Patrickb: God idé med tydeliggørelse af priserne – det nytter ikke noget, hvis folk ikke kan finde prisen, så vi kaster os over det prompte. Google Analytics er vi ikke så ferme til.
Anders Christensen: Kære Anders - tak for din opringning. Du er forhåbentlig skrap til Google Analytics. Vi ses til møde i morgen kl. 11 – tak for, at du kan rykke ud med så kort varsel.
Christian iMarketing: Tak for tilbudet om hjælp. Jeg vil gemme dit navn og kontaktoplysninger til evt. senere brug. I første omgang har jeg fået kontakt med ovennævnte Anders Christensen (han har kontor i samme by (Århus) som jeg).
Gazela: En interessant idé: At tage snakken med folk pr. telefon før der laves et udkast i stedet for efterfølgende, når de har modtaget udkastet. Jeg vil drøfte det med mine kolleger. Måske det kan skabe lidt ekstra tillid hos folk, der overvejer at bestille – måske det er overflødigt og kræver ekstra tid (og penge)? Det er helt sikkert noget, som vi vil drøfte nærmere internt.
Indtil vi kan tage en virtuel kop kaffe med folk, vil der dog altid være nogen, der foretrækker det personlige møde med advokaten fremfor internettet. Så kan jeg nok så meget fremhæve fordelene ved internettet, prisbesparelsen, tidsbesparelsen osv. Vi har dog aldrig forestillet os, at vi ville kunne appellere til alle - folk og deres behov er heldigvis forskellige, også i deres tilgang til advokathjælp.
Christian iMarketing har en fin pointe i, at ”dem, der
siger, at noget ikke kan lade sig gøre, bør ikke afbryde dem, der er i færd med
at gøre det”
En meget stor del af vores henvendelser kommer eksempelvis fra medlemmer af Ældre Sagen – IT-kundskab og tillid til nettet er ikke så lille, som man kunne frygte. Gazelas tip om en anden bestillingsprocedure er dog stadig godt og tankevækkende – måske det kan nedsætte det ”frafald”, som vi kan konstatere.
Igen: Tak for de mange fine inputs - de vil blive genlæst adskillige gange.
Med venlig hilsen
Ulrik Grønborg, adv.