Hej Amino'er! Jeg begyndte at hygge-blogge lidt for godt et års tid siden og startede med at købe eget domnæne osv. Efterhånden, som jeg ikke rigtigt syntes at der var ret mange, der besøgte min blog eller for den sags skyld kommenterede mine indlæg, sp er det gået lidt i stå for mig. Så derfor leder jeg efter kritisk øjne, som kan hjælpe mig videre og jeg søger indspark til: - Bloggens design - jeg er selv mest til det stilrene og leder hele tiden efter noget pænt og tiltalende - Øget antal besøgende - er tilmeldt forskellige steder og debattere lidt på diverse boligsites og kan se, at mine kommentarer der ofte giver besøgende - men forslag er velkomne - Indtjening - det er sekundært, da bloggen mest er til hygge. Men hvis der er forslag til hvordan adsense kan bruges bedre - eller andre indtjeningsmuligheder er jeg også åben.
På forhånd MANGE tak for jeres altid seriøse indspark!
/Tomas |
Der findes millioner af blogs, og læserne skal have en eller anden grund til, at de vil holde øje med din med forventning om, at der falder nogle guldkorn af fra tid til anden.
Hvad er din forudsætning for at blogge om boliger? Hvad er det, der gør, at vi skal være interesserede i, hvad du har og sige om det? (Retorisk spørgsmål - din blog skal besvare det)