Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BoligBlogger.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg begyndte at hygge-blogge lidt for godt et års tid siden og startede med at købe eget domnæne osv.

Efterhånden, som jeg ikke rigtigt syntes at der var ret mange, der besøgte min blog eller for den sags skyld kommenterede mine indlæg, sp er det gået lidt i stå for mig.

Så derfor leder jeg efter kritisk øjne, som kan hjælpe mig videre og jeg søger indspark til:

- Bloggens design - jeg er selv mest til det stilrene og leder hele tiden efter noget pænt og tiltalende

- Øget antal besøgende - er tilmeldt forskellige steder og debattere lidt på diverse boligsites og kan se, at mine kommentarer der ofte giver besøgende - men forslag er velkomne

- Indtjening - det er sekundært, da bloggen mest er til hygge. Men hvis der er forslag til hvordan adsense kan bruges bedre - eller andre indtjeningsmuligheder er jeg også åben.

På forhånd MANGE tak for jeres altid seriøse indspark!

/Tomas

www.boligblogger.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:08

Der findes millioner af blogs, og læserne skal have en eller anden grund til, at de vil holde øje med din med forventning om, at der falder nogle guldkorn af fra tid til anden.

Hvad er din forudsætning for at blogge om boliger? Hvad er det, der gør, at vi skal være interesserede i, hvad du har og sige om det? (Retorisk spørgsmål - din blog skal besvare det)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:11
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Der er heldigvis masser af ting du kan gøre for at få flere nye besøgende, flere kommentatorer og flere tilbagevendende besøgende til din blog! 

Her kommer et par hurtige ideer:

• Du skal have søgemaskineoptimeret din blog meget bedre, så Google begynder at sende dig mange flere relevante besøgende hver dag. (status nu: Ikke optimeret til Google)
  • Når folk er inde på bloggen skal du sørge for at det er super let for dem at kommentere på dine indlæg, og når de gør det skal du svare dem hurtigt og varmt, så de føler sig velkomne. (Status nu: Jeg kan slet ikke finde vejen ind til at skrive en kommentar. Der er vist noget teknisk galt på det punkt)
  • Du skal sørge for at folk som læser din blog og kan lide det de læser har let ved at blive faste kunder. Der er ikke ret mange som bruger RSS, så du kan have god gavn af at tilbyde emailabonnement til bloggen. Se her hvordan. 

Der er en hel del flere ting at tage fat på, men de tre jeg har nævnt er nogle af de vigtigste at starte på.

Held og lykke med projektet! 

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 23:08

@ Patrick: God pointe, som jeg også forsøger at leve op til - tak for pointen!

@ Anders: MANGE tak for indlæg - det var lige det jeg eftersøgte, nemlig konkrete ting, som jeg kunne tage fat i for at forbedre min blog.

Jeg havde tænkt på det med søgemaskineoptimeringen og må kigge mig om efter info om, hvordan jeg gør det bedre end det er idag.

Mange tak for linket til emailabon. - det er jeg sikker på er en bedre løsning end RSS, som du nævner.

Tak for dit indlæg endnu engang - jeg vil skynde mig at arbejde videre på det :-D

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 22:25

Så har jeg fået gjort lidt ved det:

- Fundet et tema, der skulle være bedre med hensyn til SEO

- Opdateret Wordpress, så kommentar-funktionen spiller

Mangler: E-mail abonnement istedet for RSS - det skal jeg lige have mig sat lidt ind i inden.

Men hvad siger I til siden nu?

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 22:14
ARGH!! Jeg skal bruge hjælp - de links, som jeg har oprettet i min blogroll åbner i samme vindue, som min side - og det er jo dumt! Er der nogen, der kan fortælle mig, hvor i Wordpress jeg kan rette dette? Synes nemlig ikke, at jeg kan finde et sted i administrationen, hvor jeg kan rette i koden til blogroll'en? Tak for hjælpen! Thomas, BoligBlogger.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)