I behøver ikke ligge en brief ud her, men sende det til de personer/designere der byder ind på opgaven.. Det er meget normalt med bureau konkurencer og en god måde for jer at vurdere de enkelte designere eller bureauer... Det var også kun et forslag som i kan lade være med at benytte jer af..Men det kan jo være at der er lige den nye
designer som desværre ikke har så mange referencer på sin
hjemmeside, bare er et kæmpe talent og laver de fedeste bannere.. Det koster jer jo ikke noget at prøve.. Så kan andre aminoer og interesserede også vurdere de enkelte forslag og designere, så sådan et forum her kommer rigtig til sin ret.. Og måske kunne der komme noget der var endnu bedre end B-ones og M1''s..

Som bestemt er flotte og gode, det er ikke det..
Det der også er lidt vigtig er jo at eksempler på ens hjemmeside ikke nødvendig vis er udtryk for ens stil og tone, men en præsentation af de opgaver man har lavet for de enkelte kunder. Jeg vil eks. blive meget ked af hvis jeg blev sat i bås over at jeg har lavet tilbudsaviser med gule pris splasher. Det er ihvertifald ikke udtryk for min stil, men et eksempel på opgaver jeg også er god til at løse.
Når jeg snakker om i mener det alvorligt, så er det henvist til om det er er en forespørgsel som du selv nævner eller om i har en konkret opgave i vil have sat i værk. Det er jo klart at hvis man byder ind på sådan en opgave så vil det være rart hvis opgaven blev til noget.. Det var såmænd bare det jeg mente..
Mange venlige hilsner:/Thomas