Så skal jeg være den første til at byde. Såfremt at siden forbliver aktiv og jeg får et valgfrit 728 x 90px banner øverst på jeres side i hele 2009 vil jeg give jer 100kr.
må jeg spørge hvor øverst der hvor mit logo er med spilleren eller når man trykker live kampe så lige der hvor det står eller ??
Så skal jeg være den første til at byde. Såfremt at siden forbliver aktiv og jeg får et valgfrit 728 x 90px banner øverst på jeres side i hele 2009 vil jeg give jer 100kr.
må jeg spørge hvor øverst der hvor mit logo er med spilleren eller når man trykker live kampe så lige der hvor det står eller ??
Altså bare over indholdet (alle de der blogindlæg)
Altså bare over indholdet (alle de der blogindlæg)
der hvor de er nu på live kampe og kan vi ikke sige 468x60 passer bedre til siden
tjek det lige det ser ikke godt ud men højden er fin så bare lidt kortere er det ok ??
Selvom jeg gerne ville være fleksibel så går det ikke rigtig for har et banner lige præcis på 728px! Så kan du da bare placere det lige over indholdet? (:
Jeg smutter i seng nu, men tilbuddet står ved, hvis du vil stadig vil
Hvis jeg skal være ærlig syntes jeg du skal gøre mere for at promovere din side diverse steder i relevante foraer. Få besøgstallet op så kan du også tillade dig at tage mere for dine reklamer. :)
Det er da helt gak at begynde at lave direkte annoncesalg med 20-30 besøgende om dagen og samtidig binde sig for et helt år. Få nu indholdet i orden først. Hvis du vil have indtægt fra siden allerede fra start, så smæk Google AdSense på. Så kører det automatisk, og du kan bruge din energi på at skabe godt indhold og flere besøgende. Når siden så bliver mere populær, kan du altid prøve at sælge annoncepladsen igen.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.