Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge reklame på mit website

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg søger er en der vil have sit banner nederst på alle siderne i hele 09 for et beløb så ikke noget per klick, men er fast beløb skal ikke være ret høj så bare skriv og skriv hvad i vil give

www.infobold.dk

mvh Lasse

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 22:55

Hej Lasse

Tror det vil hjælpe lidt hvis du oplyser lidt mere om siden, bland andet hvor mange besøgende der er.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:59

Kafi:

Hej Lasse

Tror det vil hjælpe lidt hvis du oplyser lidt mere om siden, bland andet hvor mange besøgende der er.

Vi har 20-30 besøgende vær dag siden har været i luften i 4 uger og vi vil dele 2.000-3.000 flyers ud vil da nok give flere besøgende.

Så hvis der er mere i vil vide så skriv 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

20 - 30 besøgende, det var da ikke særlig mange, jeg har selv flere domæner som ikke er oppe at kører som har flere besøgende om dagen end det.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:19

yusuf:

20 - 30 besøgende, det var da ikke særlig mange, jeg har selv flere domæner som ikke er oppe at kører som har flere besøgende om dagen end det.

Men siden har været oppe at køre 3 uger                     Tror du så ikke også det hjælper når vi deler de 2.000-3.000 flyers ud

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 23:32

Ja, det er godt nok ikke mange besøgende, men jeg ville nok være interesseret, hvis det var i toppen i stedet!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:36

frespa:

Ja, det er godt nok ikke mange besøgende, men jeg ville nok være interesseret, hvis det var i toppen i stedet!

Kan vi også, er også fint nok 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:42

Hej Lasse.

Du skriver ikke hvilken størrelse banneret skal have. Er det 468x60 eller ... ?

Med hensyn til din uddeling af flyers tror jeg faktisk ikke at det giver noget. For de samme penge som det koster at fremstille og uddele flyers, kunne du sikkert annoncere dig til flere besøg, f.eks. via AdWords.

Du er velkommen til at lægge annoncer ind på ditbrugtmarked i kategorien: "Sport & Motion".

Det er 100 % GRATIS. Link: www.DBM.dk

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 23:44

Så skal jeg være den første til at byde. Såfremt at siden forbliver aktiv og jeg får et valgfrit 728 x 90px banner øverst på jeres side i hele 2009 vil jeg give jer 100kr.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:46

frespa:

Så skal jeg være den første til at byde. Såfremt at siden forbliver aktiv og jeg får et valgfrit 728 x 90px banner øverst på jeres side i hele 2009 vil jeg give jer 100kr.

må jeg spørge hvor øverst  der hvor mit logo er med spilleren eller når man trykker live kampe så lige der hvor det står eller ?? 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)