Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino og Google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lagt maerke til at amino er et ret godt sted at lave reklame indlaeg eller blogs. Grunden til dette er at Amino altid har en meget hoej placering paa Google hvis man saeger paa et indlaeg.

Mit spoergsmaal er: Er Amino siden blevet bygget op paa en speciel maade for at optiemerer dette ?

Og er der nogen der hved mere om dette....

Mangler du noget fra London ???

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:12

Jeg tror Thorborg og co. er meget SEO beviste og Martin er selv meget ude rundt omkring i forskellige medier(har jeg selv opfattelsen af) og sørger altid for at Amino kommer med.

Også er der brugerne som ved noget om SEO der sørger for at deres indlæg også er optimeret og sørger for at de bliver set.

Jeg er langt fra ekspert på området men det er den opfattelse jeg har af det.

Og jeg kan kun sige det samme, søger man efter noget iværksætter halløj, vil amino være på googles første side på de fleste links:)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har løbende hjulpet Martin med at få de SEO-tekniske ting på plads på Amino. Den nuværende version er desværre ikke så god som den foregående, men det arbejder vi på den bliver :)

> Mit spoergsmaal er: Er Amino siden blevet bygget op paa en speciel maade for at optiemerer dette ?

Ja, det kan man godt sige. Der er i hvert fald lavet en del tilpasninger i forhold til den software som Amino bygger på. Det bliver man som regel nødt til med det meste publicerings-software - intet er perfect "out of the box".

Men en ting er det SEO-tekniske - to andre meget væsentlig faktorer for Amino's gennemslagskræft i søgemaskinerne er dels den meget store mængde indlæg og dels de mange som linker til Amino. Begge dele er noget som bl.a. Martin har haft meget stor indflydelse på gennem sin vedvarende indsats for at gøre Amino kendt.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:27

Uhh deMib, nu bliver man helt nysgerrig! .. Tør man spørge hvilken CMS Amino kører på?! Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:30

MS Community Server. Jeg er ikke personligt den store fan af dette system, men Martin er glad for det - og det er jo ham der er chefen. Så må vi andre bare prøve at få det bedste ud af det - og det går jo også ok :)

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:32

Puha, er det ikke den dyreste løsning, man kan komme i nærheden af? Men det er jo så også feature-packed.

Grunden til, jeg spurgte, var jo også, at jeg undrede mig over, hvilken CMS der havde så mange features. Jeg troede lidt sitet var kodet fra bunden!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)