Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil kunden betale dèt mere?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej anders det vidste jeg ikke men det ved jeg så nu tak for det

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 16:03

For alt i verden - hold dig fra det marked! Jeg havde en hardwareforretning på nettet for 7-8 år siden. Allerede dengang var det umuligt at følge med de store mht prisen, og idag er det blevet langt værre. Mange af de forretninger, der kørte godt dengang er lukkede eller opkøbt idag. Desuden er avancen uendelig lille, og varelageret mister værdi hurtigere end modetøj.

Privatkunder gider generelt ikke betale mere, bare fordi de får service. Folk går gerne ned i ElGiganten og får en masse rådgivning om fladskærms-tv af en sælger, og så går de hjem og køber det på nettet.

Den eneste mulighed ville være at satse på erhvervskunder. Her ville man tillægge en stabil, god og personlig service høj værdi. Her er det vigtigere, at tingene fungerer, end hvor meget det lige koster.

Dit navn tyder på, at du allerede har en virksomhed, der yder service på computere. Hvis du vil sælge hardware, så gør det som et supplement til din forretning, prøv ikke at konkurrere på edb-priser.dk, og koncentrer dig om at opbygge langvarige forhold med erhvervskunder.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:23

Tak for rådet.

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:25

Nej, det vil de ikke.

Du skal skabe en ydelse, som de store ikke har.

Prisen kan du ikke slå dem på. Ej heller sædvanlig service.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:10

ok, jeg tror i har ret.

Jeg tror jeg springer over...... 

tak for jeres tid og hjælp :-)

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:13

Hej.

Din Computerhjælp:

Tror i kunderne vil betale det mere, hvis man nu giver dem bedre service eller....?

Nej. Det er kunder for prisbevidste til.

Find en niche eller en ny idé, og lad være at brænde krudtet på at gøre som alle andre.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:14

hej

tror lidt det er op ad bakke, i forbindelse med køb af små computerting, er hurtig leveringstid, sammen med prisen, nok de vigtigste ting. og det har de fleste af de store styr på.

God service er i det tilfælde noget man får brug for når det går galt og det er svært for folk at se inden de køber....

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)