Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil gerne havde lidt feedback på min side Ruhuu.com.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 22:23

Godt og enkelt layout!

Den kunne måske godt se lidt mere moderne ud mht farvevalg og grafiske elementer. Men det er jo noget, der hurtigt ville kunne rettes.

Specialtegn (æ, ø og å, osv) virker ikke. Resultaterne ser ud til at være UTF8-encodede, men det bliver ikke vist rigtigt!

Tør man spørge, hvordan den sorterer i resultaterne fra andre search engines?!

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 23:59

Hej

Cool design du har lavet synes jeg. Det eneste jeg synes du bør lave om, er måden du præsenterer dine søgeresultater. Du bør trunkere dine sætninger, da de er for lange til at være rigtigt læsevenlige.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:18

Lækker side. Lidt mere prangende forside, og god markedsføring,.. Så er det bare derud ad.

Mvh Jonas

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:44

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 17:17

Jeg ved godt, at det er det sidste, du gider høre nogen sige, men jeg kunne bedre lide den gamle! Embarrassed

De meget skarpe farver på teksten lyser lige lovlig meget op i forhold til den sorte baggrund, og de to modsætninger harmonerer ikke rigtigt. Når resultaterne kommer frem med hvid baggrund, får man helt ondt i øjnene af at kigge på det. Den slags farver på sort baggrund ligner altså noget, som man så på websites for en 10 år siden.

Men nu er det jo ikke designet, du skal sælge den på. Lav den dog bare helt simpelt. Det afgørende er algoritmen. Nu ved jeg ikke, om den bare er en skin af en anden søgemaskine, eller den selv sorterer i resultater fra flere søgemaskiner på en unik måde...?!

Siden er i øvrigt noget sløv - i hvert fald lige nu. Sørg for at få load-testet den for at tjekke din hosting. Og hvorfor har du lavet javascript-links til dine hovedkategorier?! - Og hvorfor igen bruger du en redirect.php til dine interne links?!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)