Måske kan du bruge et 3D Zoom Foto (Flash element) på din nye forside. Se eksempel på 3D Zoom Foto med smykke her. Træk en lup hen over smykket og se et forstørret område gennem luppen og drej smykket 360 grader med musen. Pris: 550,-
En anden lidt mindre avanceret men tilgengæld gratis løsning er, at du selv genererer et Zoom Billede med lup funktion online på vores hjemmeside. Det er dog en løsning, der kun indeholder zoom-funktionaliteten, og ikke dreje funktion.
Nå, tænkte bare, at det måske kunne have din interesse. Ellers rigtig meget held og lykke med dit nye design. Og jeg håber, at du finder den rette til at udføre opgaven :-)
Vi er igang med at udvikle denne side: www.korczynski.de en smykke forretning dog bare kvinde smykker. Den er lige blagt lagt ud, og der er derfor ikke indsat produkter elle rigtig tekst endnu. Kunne du evt. være interresseret i noget lign. kontakt mig venligst på min email; david@bezot.com
Jeg tænkte på, om i har overvejet at benytte jer af f.eks. jquery kombineret med et maginy plugin? I kan i værste fald, ende med slutbrugeren ikke kan se den flotte effekt på grund af manglede flash plugin.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Jeg tænkte på, om i har overvejet at benytte jer af f.eks. jquery kombineret med et maginy plugin?
Hej Denni
Tak for dit forslag.
Vi bruger Flash af flere årsager. Den flotte lupeffekt vil ikke kunne
genskabes 100% vha. JQuery. Noget lignende vil kunne laves men så vil
det fylde på resten af siden (noget i stil med en hidden div. der
bliver aktiv). Det virker bedre, og enklere, hvis der ikke er noget der
forstyrre det øvrige layout på en webshop.
Vi har også erfaret at folk har nemmere ved at indsætte en flashfil end
at skulle uploade JS biblioteker og indsætte referencer i HTML filer.
Det skulle helst være så nemt for webshops som muligt at anvende det.
Flash foretager også en komprimering af billedefilerne (der ikke er
synlig) så den anvendte båndbredde til visning af hvert zoombillede
(som kan være ret stort) mindskes. Det kan godt være en faktor for marjoe,
idet mange webhoteller udover at opkræve penge for dataoverførelse også
har belastede servere der ikke har de store upload hastigheder. Ved at
bruge flash reagerer det hurtigt og sikkert for slutbrugeren.
Flash har også opnået 99% udbredelse/penetration.
http://www.adobe.com/products/player_census/flashplayer/
Vores flasher er lavet til at kunne afvikles helt ned i Flash version 7 så alle kan se dem.