Hej har skrevet herinde om mit lille firma der er i en kæmpe krise :-( jeg har en grønthandler som er i krise min omsætning er gå ned og ned ned og kun ned fra 01 01 08 er der ikke kom peng i kasse jeg har ikke snakket om det jeg er dum og sige det god fin . Det kan jeg ikke nu jeg har ikke ro kan jeg gå i Betalingsstandsning .Jeg har ikke en revisorer / advokater ogJeg har haft ikke erhvervsrågiver på fra region i 2008 går omsætning månded ryger den kraftigt ned, så nu viljeg ikke om jeg ´luikke mit firma fordi jeg ikke tror at jeg forøge min omsætning det næste år. Det skal lige lukkes før julesalg Jeg mangler gode råd til hvordan jeg kan overbevise mig om at jeg skal bruge mindst et halvt til 1år til at bygge det her op igen efter betalingsstandsningen. Hvorfor så gå i gang med alt det her, hvis man fra starten kunne se det ender skidt...Meget gerne have nogle s var hurtigst muligt, i 2007 lå omsætning ca fra 1-08 -07 til 31-12-07 jeg ca pr md for ca 25-35000kr og nu i 2008 er på kun 7000 til max 15000kr SKAL JEG LUKKE BUTIK NU ? KAN JEG FÅ OMSÆTNING OP I 2009? KAN I GIV MIG NOGLE SVAR |
betalingsstandsningen
gå det ud på at jeg ikke kan køb ny vare til butik?