Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille butik er ramt af krise fra 02-01-08 til ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har skrevet herinde  om mit lille firma der er i en kæmpe krise :-(

jeg har en grønthandler som er i krise min omsætning er gå ned og ned ned og kun ned

fra 01 01 08 er der ikke kom peng i kasse jeg har ikke snakket om det

jeg er dum og sige det god fin . Det kan jeg ikke nu jeg har ikke ro kan jeg gå i Betalingsstandsning .Jeg har ikke en revisorer  / advokater ogJeg har haft ikke erhvervsrågiver på fra region

i 2008  går omsætning månded ryger den kraftigt ned, så nu viljeg ikke om jeg  ´luikke mit firma  fordi  jeg ikke tror at jeg forøge min omsætning det næste år. Det skal lige lukkes før julesalg

Jeg mangler gode råd til hvordan jeg kan overbevise mig om at jeg skal bruge mindst et halvt  til 1år til at bygge det her op igen efter betalingsstandsningen. Hvorfor så gå i gang med alt det her, hvis man fra starten kunne se det ender skidt...Meget gerne have nogle s var hurtigst muligt, 

i 2007 lå omsætning ca fra 1-08 -07 til 31-12-07 jeg ca pr md for ca 25-35000kr og nu i 2008 er på kun 7000 til max 15000kr

SKAL JEG LUKKE BUTIK NU ?

KAN JEG FÅ OMSÆTNING OP I 2009?

KAN I GIV MIG NOGLE SVAR  

Tilmeldt 10. Dec 05
Skrevet kl. 16:00

betalingsstandsningen

gå det ud på at jeg ikke kan køb ny vare til butik?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 18:23

Der må være sket et eller andet, der gør at omsætningen er gået så meget ned. Umiddelbart tænker jeg, at du selv må have nogle ideer om, hvad der kan være årsag til det.

Når du siger, du har en grønthandler, tænker jeg med det samme på beliggenhed - er der overhovedet grundlag for din forretning, der hvor den ligger? Er dit udvalg godt nok? Er priserne rigtige? Er servicen i orden? Kan der være kommet nye konkurrenter i nærheden siden du åbnede?

Hvis du mere eller mindre ved, hvad faldet i omsætningen skyldes, så ved du måske også inderst inde, om det er noget, der kan rettes op på, eller om der er noget helt grundlæggende galt med forretningsmodellen. Ellers så er der måske nogen, du kan tale med. - Andre grønthandlere i området f.eks. eller andre små butikker/kiosker, der ligger samme sted som dig. Måske har de oplevet noget lignende? Måske er der en eller anden organisation for grønthandlere, hvor du måske kan søge råd?!

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte et af væksthusene og høre, om du ikke kan få noget gratis rådgivning.

Hvis du indser, at du ikke kan redde det, så må du huske, at langt de fleste virksomheder går ned igen, og at de fleste succesfulde iværksættere har flere nederlag i bagagen, før de slår igennem!

Held og lykke med det!

Tilmeldt 10. Dec 05
Skrevet kl. 09:41

Tak men den har lige der i 43 år så der er ikke en nyt grønthandler

ja priserne er rigtige og servicen er godt

ja der er komme nyt konkurrenter lidl men det er på frb .

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:26

har du lukket den ?

eller har fået den til at køre godt igen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)