Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt erfaring med tradedoubler søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, vil jeg gerne høre hvilke erfaringer, som i har med tradedoubler eller evt euro ads.

Vi har en god konvertering, og alt vores trafik får vi via adwords og seo, som bliver optimeret hele tiden. Derfor søger vi nu nye salgskanaler

Alle gode råd modtages, da nye øjne udefra ofte kan se nye muligheder, som vi har set os blinde på.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:59
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:15

Vores erfaring er: hold dig langt væk fra tradedoubler. De udbetaler når de har lyst, og har en masse gode undskyldninger når du rykker. Pt. har vi 10 kg (ikke et kæmpe beløb, men det er da også penge) stående som er optjent i februar (!). Først fik vi den besked at annoncøren ikke havde betalt sin regning, da vi så kunne se at annoncøren kørte en ny kampagne, skrev jeg til dem og spurgte hvorfor de satte noget nyt i gang før de havde fået penge fra den tidligere kampagne. Herefter var beskeden at de nok skulle komme, men at der lige havde været nogle der havde snydt. Nu har jeg så to mails liggende fra dem hvor de bekræfter at beløbet er optjent efter reglerne... men pengene har vi ikke set endnu.

Euroads har vi også benyttet os en del af. Der har aldrig været problemer. Pengene har altid været på kontoen til tiden, og deres support er super!

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:26

Det skal måske tilføjes at vi søger erfaringer som annoncør :) men ellers tak for input.... :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:31

Hej Dennis.

Jeg har prøvet både TradeDoubler og EuroAds som annoncør.

TradeDoubler: Forsøgte at overbevise mig om at jeg skulle betale 35.000 i opstartsomkostninger. Det ville jeg ikke, og efter langvarige forhandlinger blev beløbet sat til 0,- mod at jeg ikke fik adgang til så meget support (hvilket jeg heller ikke havde brug for). Ellers meget tilfreds med samarbejdet.

EuroAds: Platugler!!! Efter 3-4 måneder hvor jeg betalte de månedlige opgørelser (som stemte fint overens med mine egne statistikker) sendte de mig en faktura på 7-8.000,- for en måned INDEN JEG STARTEDE SAMARBEJDET!?! Det nægtede jeg selvfølgelig at betale, og kunne desuden bevise at jeg ikke havde modtaget noget fra dem i den pågældende måned. Det stoppede ikke deres rykkere, og selv om det er et år siden har jeg stadig ikke fået afsluttet sagen.

En anden dårlig ting ved EuroAds kampagnen (i hvert fald for mit vedkommende) var at mange tilmeldinger var værdiløse, da de fremkom ved at brugerne blev lokket med præmier hos andre firmaer, hvis de tilmeldte hos mig, bl.a. gennem PointShop. I praksis betød det at de fik X antal point hos PointShop for at tilmelde sig hos mig, og jeg så aldrig brugeren igen.

Inden du tilmelder dig en kampagne skal du sikre dig at de brugere du betaler for, også er fremkommet på en måde så de har en værdi for dig. Ellers er det bare "støj på linjen".

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:07

Hej brugtmarked

Jeg har selv overvejet Tradedoubler som annoncør, men de 35.000 er en noget stejl indgangsbarriere. Jeg er derfor meget nysgerring omkring, hvor meget du synes at have fået ud af det. Man betaler jo også et månedligt gebyr.

Hvordan ligger det med hensyn til antal visninger af jeres reklamer i forhold til reel CPM - altså pris pr. 1.000 visninger? Og hvor mange sites har sat jeres reklamer op? - Efterhånden synes jeg jo, at det vrimler med sites inde på Tradedoubler, så det må ved blive sværere for annoncørerne at tiltrække partnersites...!?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 01:47

Hej Patrickb.

Det månedlige gebyr fik jeg også forhandlet væk, så den eneste omkostning var den pris der var aftalt pr. tilmelding.

Aftalen med TradeDoubler var en fast pris pr. tilmelding, ca. 12,- så vidt jeg husker.

Jeg kender ikke antal visninger da jeg ikke har dette tal registreret, men tilmeldinger var 8 % i forhold til antal klik. Tilmeldingerne har været reelle, forstået på dén måde at de er blevet aktive brugere af siden.

Jeg tror ikke det er noget problem for tradeDoubler at skaffe kunder. De har aftaler med nogle af de store sites, så de kan skaffe de besøg du skal bruge. Bare husk at stille krav om hvilken type sites der skal benyttes (læs tidligere bemærkning vedr. PointShop).

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 02:19

Ja ok. Men det vil sige, at I kun har belønning i form af tilmeldinger? Det er naturligvis en farlig en, da den er oplagt at snyde på, hvis man er ude på det. Hvis man afregner pr. salg, udelukker man jo muligheden for det. Men hvis I ikke selv sælger noget, så kan man naturligvis ikke det.

Nu er jeg ikke helt sikker, men jeg gik ud fra, at I var med i deres annoncenetværk, det vil sige, at jeres bannere ligger i netværket, og sites kan så ansøge om at putte dem på deres side til gengæld for en betaling pr. et-eller-andet (i dette tilfælde tilmeldinger). Men Tradedoubler har måske også andre modeller, så måske er I med på en af dem!?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:24

Hej igen.

Hvis du prøver at se på TradeDoublers forside kan du se de forskellige måder at bruge dem på, men som med alt andet her i livet drejer det sig om at finde ud af hvad man skal bruge, og så forhandle sig frem til det.

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)