Hej Dennis.
Jeg har prøvet både TradeDoubler og EuroAds som annoncør.
TradeDoubler: Forsøgte at overbevise mig om at jeg skulle betale 35.000 i opstartsomkostninger. Det ville jeg ikke, og efter langvarige forhandlinger blev beløbet sat til 0,- mod at jeg ikke fik adgang til så meget support (hvilket jeg heller ikke havde brug for). Ellers meget tilfreds med samarbejdet.
EuroAds: Platugler!!! Efter 3-4 måneder hvor jeg betalte de månedlige opgørelser (som stemte fint overens med mine egne statistikker) sendte de mig en faktura på 7-8.000,- for en måned INDEN JEG STARTEDE SAMARBEJDET!?! Det nægtede jeg selvfølgelig at betale, og kunne desuden bevise at jeg ikke havde modtaget noget fra dem i den pågældende måned. Det stoppede ikke deres rykkere, og selv om det er et år siden har jeg stadig ikke fået afsluttet sagen.
En anden dårlig ting ved EuroAds kampagnen (i hvert fald for mit vedkommende) var at mange tilmeldinger var værdiløse, da de fremkom ved at brugerne blev lokket med præmier hos andre firmaer, hvis de tilmeldte hos mig, bl.a. gennem PointShop. I praksis betød det at de fik X antal point hos PointShop for at tilmelde sig hos mig, og jeg så aldrig brugeren igen.
Inden du tilmelder dig en kampagne skal du sikre dig at de brugere du betaler for, også er fremkommet på en måde så de har en værdi for dig. Ellers er det bare "støj på linjen".
Mvh.
ditbrugtmarked