altså bare lige for at gøre en ting helt klart, manden har været utroligt meget i diverse medier, og ja som tidligere skat medarbejder, kan jeg godt tillade mig at udtale mig om sagen idet, jeg ikke var indblandet i den, men det er jo ikke det eneste han er dømt for, det er nu kommet frem i retten at manden ejer en ejendom på Mallorca i Alcudia, hvor hans tidligere kæreste bor til leje, samt en Mercedes SLK 230 fra 1997, jeg finder det utroligt hyklerisk at det tager 10 år at få en mand sigtet og dømt i sådan en lille sag som ikke drejer sig om andet at manden har overført lidt over 10 mio. kr. til en konto i udlandet, og derefter skylder over 50 mio. kr. væk til kreditorer, men har brugt tusindvis af kroner i luksus og rejser i de sidste 10 år, det er rent ud til grin vores retssystem her i landet, at en mand kan nægte han ejer noget, og lader som om han er fattig lille borger her i landet, men når han rejser så er det for flere hundrede tusinde kroner. Det er simpelthen til grin at de personer som snyder staten så åbenlyst aldrig bliver ordentlig dømt. |
jeg vil gerne lige undskylde for det er ikke et person angreb på manden, men systemet, og er udenmærket klar over at der muligvis vil blive lidt problemer med min tidl. arbejdsgiver, men mener at det skal frem sådan nogle sager, idet at disse mennesker snyder og bedrager i retten, men stadigvæk inden for lovens linier, og det er meget utroligt at dette lader sig gøre.