Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskabs tømmeren XXX( skam dig)

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst at XXX, en tidligere xx virksomhed er blevet solgt til et engelsk selskab, idet ejeren xxx var dømt for selskabs tømning samt undragelse af skat til staten, som tidligere ansat i skat, kender jeg lidt til sagen, er det virkelig rimeligt at denne person kan få lidt over 10 mio kr. til at forsvinde fra 1997 til 2000 og så slipper han med en straf på 9 mdr. betinget 10 år senere, jeg er dybt rystet. han købte dyrer biler og sendte dem til hans kærste på det tidspunkt på Mallorca, helt ærligt hvor selskabsloven til grin.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:06

Jeg kan kun bakke op om den tåbelige lovgivning vi har overfor både selskabstømmere og også andre, der bøjer eller ignorerer loven.

Når domstolene skal dømme er det dybt godnat at der idømmes så latterlige små straffe fordi det er synd for de skyldige at det har taget så mange år at kunne afgøre sagen. Så hvis man bevæger sig ud i noget skal man bare sørge for at der er så meget rod i papirer og andet som muligt og at trække sagen ud - så slipper man åbenbart billigt.

Hilsen Jakob

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> som tidligere ansat i skat, kender jeg lidt til sagen

Hvis du er tidligere ansat i SKAT skal du nok være lidt forsigtig med hvordan du udtaler dig om enkeltsager du har kendskab til. Personligt synes jeg ikke det er så betrykkende, hvis menige medarbejdere på SKAT snakker løs om sager de har kendskab til. Den slags bør tages af mere officielle kanaler, synes jeg :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:13

Hej Thomas.

Dit indlæg undrer mig ikke.

Jeg har endnu ikke mødt nogen fra "SKAT" som ikke har utrolig ondt i en vis legemsdel, hver gang det går godt for andre.

At personer og selskaber bruger dén lovgivning der findes, er der ikke noget odiøst i. Det er ikke personerne eller selskaberne der er noget galt med, men lovgivningen.

I stedet for at hænge folk ud på denne måde, burde du agitere for en ændring af lovgivningen.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:24

ditbrugtmarked:

...

Jeg har endnu ikke mødt nogen fra "SKAT" som ikke har utrolig ondt i en vis legemsdel, hver gang det går godt for andre.

At personer og selskaber bruger dén lovgivning der findes, er der ikke noget odiøst i. Det er ikke personerne eller selskaberne der er noget galt med, men lovgivningen.

I stedet for at hænge folk ud på denne måde, burde du agitere for en ændring af lovgivningen.

Min kæde hoppede lige af.

Hvad var det, der gik godt i den omtalte selskabstømmersag, som SKAT har ondt af?

Han blev dømt for at overtræde den lovgivning, der er for området, så hvorfor skulle det så ændres? Så er loven vel ok?

Hilsen Jakob

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:38

ditbrugtmarked:

Øøøøhhh, hvad sker der lige der? Nej personen har jo IKKE brugt lovgivningen, tværtimod er han jo dømt.

Mærkelig logik du sidder inde med

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:54

Thomas Poulsen:
som tidligere ansat i skat, kender jeg lidt til sagen

Mener du det, som du her skriver?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:24

Så hopper kæden også af for mig? Hvad er det lige der gør denne sag så specielt for dig? Hvad med alle de andre selskabstømmere - hvorfor ikke et ord om dem?

En selskabstømmersag på 10 mio. kr er jo vanvittig lille i forhold til nogle af de større sagskomplekser fra 80'erne og 90'erne.

Hvor kan jeg læse mere om den stygge Casper, som har gjort så stort indtryk på dig? Jeg kan ikke se ideen i dit indlæg - men mindre du er en forsmået Skattemedarbejder, der har måtte se sin sag løbe ud i vandet?Wink

Klovn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

Hej!

Synes ikke at en itdligere skattemedarbejder kan tillade sig at offentliggøre navne på nettet!

Hvad er formålet med dit indlæg?

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:05

Peter - Revisor:

Hej!

Synes ikke at en itdligere skattemedarbejder kan tillade sig at offentliggøre navne på nettet!

Hvad er formålet med dit indlæg?

Som jeg forstår det har han læst det et eller andet sted... og forsøger måske bare at starte en debat omkring ham/emnet... Hvorom alting er så hører tråden ihvilket tilfælde ikke hjemme i forummet for "Hvilken virksomhed skal jeg starte?" hehe.'

Wink

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)